Dük Huai'ye büyük salona girerken eşlik edenler Dük Huai sarayı üyeleriydi ve her ne kadar onlardan yüz tane olsa da aralarında yirmi tane Hükümdar vardı. Bu abartılı güç sergilemesi güçlü koruyucu ailelerin korku içinde titremesine neden olmuştu. Son yıllarda Dük Huai Sarayının sergilediği güç herkesi şok etmeye yeterdi ama sadece son aylarda herkes bu gücün sadece buz dağının ucu olduğunu fark etmişti.Üstelik son aylarda Dük Huai Sarayının tarafına geçen çok daha fazla güç ve güçlü birey olduğundan kimse bugün ne kadar büyük bir güce sahip olduklarını hayal edemiyordu.
Dük Huai'nin Dük Huai olarak taç giymesinden sonra Dük Huai Sarayı da doğal olarak 'İmparator Sarayı' haline gelecekti ve her bir üyesi büyük bir değişim geçirecekti. Hui Ran ve Hui Ye de oradaydı; onların bakışları kendilerini herkesten yüksek olarak düşünen yalnız kartallar kadar kibirliydi. Çünkü şu anki statüleri öncekinden tamamen farklıydı. Bugünden sonra onlar ülkenin prensleri olacaktı! Tüm ülke onların klanlarının kulları haline gelecekti!
Dük Hai İmparator tahtının önünde durdu ve toplanmış Koruyucu Ailelerin, Dük Saraylarının ve ülkenin kahramanlarının bakışlarının altında yavaşça oturdu. Bu günün geleceğini yüz yıl önceden tahmin etse de sonunda tahta oturduğu an ayaklarına sürünen ülkenin kahramanlarının dikkatini elde etmişti. Buradaki herkesin yaşamlarını belirleyebilirdi ve dahası bu salonun ötesindeki tüm ülkenin kaderi avucu içindeydi... Bu nedenle kan tüm bedenine taarruz ederken biraz ağırca nefes almadan edememişti.
Şeytan İmparator klanının zamanı sona erdi. Bugünden sonra Hayali Şeytan Ülkesi benim Dük Huai klanım tarafından yönetilecek!!!
Yanında, dört lüks giyinişli kraliyet hizmetçisi altın kıyafet ve altın taç taşırken yaklaşarak onun yanındaki yerlerini alıyorlardı. Kraliyet ailesinin üstün seremoni efendisi yavaşça öne çıktı, kafasını dik tutarken yüksek sesle bildirdi:
"İlk Şeytan İmparator göğün altındaki her şeyi birleştirdi ve Hayali Şeytan Ülkesini on bin yıllık barış ve refahına kavuşturdu. Ancak felaket cennetten indi; son Şeytan İmparator hayatını kaybetti ve Şeytan İmparator ile Şeytan İmparatoriçe de felaketleri ile karşılaştı. Bu nedenle Şeytan İmparator soyundan kimse kalmayıp tahta çıkacak varis olmadığından tüm ülke büyük bir kedere boğuldu. Eğer ülkenin kahramanları lidersiz kalırsa kaos kesinlikle oluşacak. Ama neyse ki, insani bir kalbi olan, gökler kadar yüksek ve yeryüzü kadar geniş bir yetenek sergileyen, becerileri dağları oynatan ve okyanusları aşan, kaosu yatıştıran ve tüm herkesin kalbini sakinleştiren Dük Huai göğü kaplayan paniğin yok olmasını sağlayarak herkesin kalbini kazandı. O bir yöneticinin yaradılışına sahip ve göğün altında emsalsiz. Onun yeni hükümdar olmasına dört deniz onay içinde eğilecektir!!"
"Bağlılık ve birlik içinde çalışan tüm dükler, hep birlikte yeni hükümdarınızı destekleyin; tüm klanların desteği ve korumasıyla o göğün fermanını elde edecek; tüm görevliler tüm kalbinizi ve ruhunuzu yeni yöneticiye adayın, Hayali Şeytan Ülkesini destekleyin..."
Booom...
Salonun dışından bir davul sesi geldi; seremoni efendisi aniden konuşmasını kesti ve yana eğildi, sesi fazlasıyla arttı: "Zaman geldi! Yeni hükümdarımızın taç giyme zamanı!!"
Taç giyme zamanı gelmişti ve bunu da tanrılara ve cennete şükran seremonisi izleyecekti. Bunun ardından Dük Huai resmen ülkenin yeni yöneticisi olacaktı.
Dük Huai yüce bir şekilde kalktı ve kollarını genişçe açtı. Yanındaki hizmetçiler bir dük olan statüsünü simgeleyen kıyafetinin üzerine Hayali Şeytan İmparatorunu simgeleyen ilahi Altın Karga işlemeli saf altın kraliyet cübbesini geçirdi. Taç giyme töreninin zamanı gelmişti. Bu sürecin ardından sonunda imparator olacaktı.