Kötü Durumlar

301 52 2
                                    


"Hahahah....Hahahah! Cennet bu kralın yanında, Cennet bu kralın yanında!!"

İblis Egemeni gülerken çılgınca ilerledi. Kahkahası öncekinden çok daha kibirli hale gelmişti. Udumbara Çiçeği yirmi dört senede bir kere açıyordu ve bu anı yirmi dört yıldır bekliyordu. Üstelik bu sefer öncekilerden çok daha heyecanlıydı!!!

Çünkü bu sefer sadece Udumbara Çiçeği Ruh Kökenini yenilemekle kalmayıp Ruh Gücünü de arttıracak ve canlılığı ile kaynak enerjisini kısa sürede düzeltecekti! Yaralarının yenilenmesini de katlarca hızlandıracaktı! Önceden bu etkiler onun için işe yaramaz şeylerdi, ancak şu an kaderini bile değiştirebilirdi!!

Son birkaç günde Udumbara Çiçeğinin üzerinde bekliyordu ve her saniyesini onu gözetip açacağı anı bekleyerek harcamıştı. Artık tamamen açmıştı ve Cennet sanki onun yakarışlarını görmüş gibi en ihtiyacı olan anda açmasını sağlamıştı.

Tamamen açmış bir Udumbra Çiçeğini tüketerek kaynak enerjisinin çoğunluğunu yenilemesi en fazla yirmi nefes zamanı sürecekti! Yun Che ile olan savaşı sırasında ondan daha kötü durumdaydı. Bu nedenle eğer kendini yenilebilirse durumu değiştirebilir ve Yun Che'yi tamamen aşabilirdi!

"Onu yakalamalısın!! Eğer Udumbara Çiçeğini tüketirse kesinlikle öleceksin!!" Jasmine'in sesi inanılmaz bir ciddilik ve içerleme doluydu... Onun gücü ile eğer başka bir yerde olslardı İblis Egemenini öldürmesi sadece tek bir an alacaktı!

Ama savaş burada gerçekleşiyordu. Bu yerde Yun Che'nin bedeninden bile ayrılamayacağı için gücünü kullanmasından bahsetmeye bile gerek yoktu.

Yun Che tüm enerjisini kullanırken Aşırı Serap Yıldırımını limitlerine kadar zorladı ve dişlerini o kadar sıktı ki neredeyse kırıyordu. Kaynak enerji kullanımı konusunda İblis Egemeni onunla aynıydı, ama iş yaralanmalara geldiğinde İblis Egemeninin durumu açıkça daha kötüydü. Buna Yun Che'nin hızının İblis Egemeninin hızından yüksek oluşu gerçeği de eklendiğinde, her ne kadar ikisi de tam hızları ile hareket etse de Yun Che'nin onu hızlıca yakalayacağı anlamına geliyordu. Göz açıp kapayıncaya kadar ikisi arasındaki mesafe yüz elli metre kalmıştı.

Şu an tüm enerjisini hızını yükseltmeye harcadığından yaralarının durumu da daha da ağırlaşıyordu... Ama şu anki durumunda buna dikkat edemezdi.

Onu... Yakalamalıydı!!

Birkaç nefes zamanı içinde yuvanın derinliklerine girdi ve İblis Egemeninin yüz metre kadar yakınına geldi. Udumbara Çiçeğinin sesi, kulağına çok daha net ve yakından gelmeye başlamıştı.

Jasmine aniden bir şey fark ederken panik içinde bağırdı: "Bekle! Bekle!!! Onu kovalamayı bırak!!"

O anda Yun Che'nin gözlerinde fantastik, hayaletvari bir ışık ortaya çıktı.

Daha önceki Udumbara Çiçeği artık tamamen açmıştı, dokuz taç yaprağı aşırı derin ve kasvetli bir mor ışık yayıyorlardı. Karanlığın içinde bu kasvetli mor ışık her şeyi tamamen sarıyordu. Yun Che çiçeğin kökünü veya erkeklik organını göremiyordu, nazikçe sallanan sapını bile göremiyordu. Sanki dokuz taç yaprak karanlık denizinin içinde süzülüyor ve gizemli ve tehlikeli, cezbedici bir mor ışık yayıyordu.

Yun Che'nin gözlerine yansıyan şey... Sanki dokuz şeytani gözdü!!

İblis Egemeni vahşi ve zafer kazanmışçasına bir kahkaha atarken Udumbara Çiçeğinin önüne geldi. Yun Che'nin yaklaştığını hissetse de arkasını dönmedi ve ağzının kenarlarında soğuk ve alaycı bir sırıtış oluştu.

Ding!

Yun Che'nin önündeki dünya mor ışık ile süslenen karanlık dünyadan tamamen mor ışık ile süslenen beyaz bir dünyaya dönüştü. Çevresindeki sesler bile bir anda kesildi... Hızlı hareketi nedeniyle oluşan rüzgar sesi bile yok olmuştu

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin