Ayrılma Vakti..

411 57 1
                                    


Evlilik seremonisi sona ermişti ama şehir yedi gün boyunca hareketli olmayı sürdürmüştü. Yun Che ve İmparatoriçenin evliliklerinin ardından daha önce asla görülmemiş bir 'Şeytan Lord' ülke içinde çıkmıştı. Önceleri bu haberleri aldıklarında herkes İmparatoriçenin Yun Che ile evlenmesinin tek nedeni onun Altın Karga soyu sayesinde Şeytan İmparator soyunun devamını sağlamak olduğunu düşünüyordu.

Ancak evliliğe katılanlar bu yedi günde bunun böyle olmadığını hissetmişti. Çünkü Yun Che ile evlendikten sonra İmparatoriçe artık gri cübbe giymiyordu ve parlaklığı kimsenin ona doğrudan bakmaya cüret edemeyeceği kadar güzeldi. En önemli nokta ise aura ve mizacında olan değişimdi. Her ne kadar öncesi gibi buz gibi soğuk ve haysiyetli olsa da herkesi korkudan titreten ve nefes almalarını zorlaştıran büyük, baskıcı aura kaybolmuştu, özellikle de Yun Che'nin yanındayken bu böyleydi. Buz gibi gözlerinde ise yüz yıldır asla olmayan, dalgalanan bir görkem vardı... Ve bunun nedeni muhtemelen Yun Che'nin varlığının onun donuk gri dünyasına yeniden renk vermesiydi.

Yun Che'nin evlilik seremonisinin yöneticisi olması ilk başta neredeyse herkesin kalbinde huzursuzluk hissettirmişti... Daha sonra, evlilik gününde İmparatoriçenin Yun Che'yi takip ederek Yun Ailesine gittiğini ve Yun Qinghong ile mu Yurou'nun önünde bile gelin gibi diz çöktüğü haberlerini almışlardı. Onlara 'baba' ve 'anne' de diyerek onları afallatmıştı... Daha sonra Yun Che ile birlikte Yun Canghai ve Yun Ailesinin atalarını selamlamış... Ve ardından Şeytan İmparator soyunun atalarına selam vermeye gitmişti.

Belki de bu sadece soyunun devamı için değil gerçekten duygular nedeniyle yapılan bir evlilikti.

Eğer böyle ise... 'Şeytan Lord' sözleri basit bir unvan olmayacaktı.

Üstelik Yun Che Şeytan İmparator klanına katılsa da çocukları Huan soyadını alsa da çocuk soy bakımından... Yine Yun Ailesinin soyundan olacaktı. Bu da bu andan itibaren İmparatoriçe ülkenin Şeytan İmparator Soyundan gelen yöneticisi olsa da... Ülkenin artık Yun Klanının alemi olduğu anlamına geliyordu.

Yun Ailesi her ne kadar hala Şeytan İmparator Klanını koruyan On İki Koruyucu Aileden biri olsa da pozisyonları diğerlerinin gözünde artık aynı değildi.

"Genç Patrik, evliliğinizin sonucu olarak bin üç yüz doksan bir kılıç aldık. Bunlar arasında iki yüz yirmi tanesi İmparator Kaynak Kılıcı ve yedi yüz otuz yedi tanesi en yüksek kalitedeki Gökyüzü Kaynak Kılıcı. Kaynak derecesi eksik olsa da nadir kristallerden yapıldığından dolayı birçok şehirde değerli olan kılıçlar da var. Buna ek olarak..."

Kılıç Köşkü büyüğü bir anlığına duraksadı, boğazındaki gerginliği temizledikten soran zorlukla devam etti. "Buna ek olarak... Yedi tane de Tiran Kaynak Kılıcı bulunuyor!"

"... Yedi Kılıç?" Yun Che kaşlarını kaldırdı, gizlice kalbinde ürperdi. Yedi Kılıç... Eğer bunlar sıradan kılıçlar olsaydı bu sayı oldukça düşük olurdu ama bunlar ülkenin en güçlü üyelerini bile şoktan solduracak Tiran Kaynak Kılıçları idi. İmparator Kaynak eşyaları kıyaslanamaz derecede nadirken Tiran Kaynak eşyaları çok daha değerliydi. Tüm ülkede her yüz yılda ortalama bir tane yeni Tiran Kaynak Eşyası ortaya çıkıyordu. Şu anda, tüm ülkedeki Tiran Kaynak Kılıçları toplansa bile belki de sadece bir düzine kadar çıkarlardı.

Şu an beklenmedik bir şekilde onların yedi tanesi evlilik hediyesi olarak Yun Ailesine gönderilmişti.

Ve dahası iki yüz taneden fazla İmparator Kaynak Kılıcı da vardı.

Ejderha Kusuru ile kibirli bir şekilde Mavi Rüzgar da durduğu zamanları düşündüğünde... Kudretli İlahi Anka İmparatorluğunda bile Ejderha Kusuru onların tarikatlarının çoğu üyesi için bile İmparator kaynak eşyasını elde etmek abartılı bir istek olduğundan kıyaslanamayacak kadar huşu uyandırıcı bir şeydi.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin