Okyanus Sarayı'nın Sırrı

363 60 1
                                    


Zi Ji Yun Che'nin tepkisine baktı ve yavaşça devam etti: "Bu ismi duymaman tamamen normal. Yüce Okyanus Sarayı dışındaki diğer üç Kutsal Bölge'den bile bunu bilen az sayıda kişi var."

"Peki orası neresi? Kıdemli Zi biraz önce orasının Kaynak Gökyüzü Kıtasında yer aldığını söylemişti, bu da ne demek?" Yun Che kaşlarını çatarken sordu.

Zi Ji parmağını uzatarak güneyi gösterdi: "O, Kaynak Gökyüzü Kıtasının güneyinde yer alıyor, sonsuz Güney Okyanusunun üzerinde."

"Güney Okyanusu?" Yun Che şaşkınca baktı.

"Daha önce hiç Yüce Okyanus Sarayına gittin mi?" Zi Ji sordu.

"Hayır..." Yun Che konuştu: "Ama Yüce Okyanus Sarayının kıtanın güney sınırının bin beş yüz kilometre güneyinde yer aldığını biliyorum, o Güney Okyanusunun üzerinde bulunuyor. 'Okyanus Sarayı' ismi de buradan geliyor. Kıdemli Zi'nin bahsettiği Ay Katleden İblis Yuvası'nın Yüce Okyanus Sarayı ile bir ilgisi mi var?"

"Aynen öyle..." Zi Ji hafifçe onayladı: "Herkes bu haberleri yaydığı için, tüm insanlık Dört Büyük Kutsal Bölgenin koruyuculuk sorumluluğuna sahip olduğunu bilir. Onlar on binlerce yıldır Kaynak Gökyüzü Kıtasının güvenliliğini sağladıkları için 'Kutsal Bölge' ismi ile anılıyorlar. Ancak Dört Büyük Kutsal Bölge arasında sadece Yüce Okyanus Sarayı koruyuculuk görevini yerine getiriyor."

"Bahsettiğiniz 'Ay Katleden İblis Yuvası' Yüce Okyanus Sarayının nesillerdir koruduğu yer mi?" Yun Che sordu.

Zi Ji bir kez daha onayladı. "Yüce Okyanus Sarayı kıtanın sınırından bin beş yüz kilometre uzaklıkta. Tüm bu zaman boyunca okyanus felaketlerinin yanında her gün birçok aksaklık ile karşılaşıyorlar. Ama on binlerce yıldır varlığını sürdüren Yüce Okyanus Sarayı o yerden asla ayrılmadı. Bunun tek nedeni de Ay Katleden İblis Yuvası'nın varlığı."

"Bu Ay Katleden İblis Yuvası tam olarak nasıl bir yer? Neden Yüce Okyanus Sarayı Güney Okyanusunda ne pahasına olursa olsun kalmayı seçip ona karşı korumalık yapıyor? Ve bu isim..." Zi Ji'nin tarifini dinleyen Yun Che'nin zihninde giderek daha fazla soru oluşuyordu.

Zi Ji gözlerini hafifçe kapayıp düşüncelerini yönlendirdi ve konuşmaya devam etti: "Ben orasının hakkında sadece basit bir bilgi verebilirim. On bin yıldan daha uzun süre önce Yüce Okyanus Sarayının yedi atası Güney Okyanusunda dolaşıyorlarken aniden okyanus suyunda büyük bir siyahlık keşfetmişler. Bu zifiri karanlık okyanus bölgesi çok genişmiş ve sayısız okyanus canavarının cesedi orada bulunuyormuş. Bunun ardından bu zifiri karanlık okyanus bölgesinin merkezinde... Tamamen siyah renkli bir ada bulmuşlar."

"O ada aşırı yoğun bir Yin enerjisi yayıyormuş ve bu da tam olarak ölü bir bölge haline gelen büyük okyanus bölgesinin oluşma nedeniymiş. Bunun ardından Okyanus Sarayının ataları zifiri karanlık adaya gitmiş ve ada içinde büyük bir mağara bulmuş. O dehşet verici Yin enerjisi bu karanlık mağaradan geliyormuş. Mağaraya girmiş ve giderek derinlere ilerlemişler, ancak ne kadar derine girerlerse Yin enerjisi de o kadar ağır hale gelerek kaynak güçlerinin bile büyük ölçüde bastırılmasına yol açmış. Mağaranın en derindeki bölgesinde kıyaslanamayacak kadar dehşet verici bir karanlık kaynak canavarı ile karşılaşmışlar."

"Karanlık kaynak canavarı?" Yun Che bunun hakkında daha fazla şey duydukça daha da garip hissediyordu.

"O karanlık kaynak canavarı kendisine Ay Katleden İblis Egemeni diyormuş. Işıktan nefret ediyormuş ve özellikle de ay ışığından korkuyormuş. Bunun haricinde bilinen hiçbir şey yok. Karanlık kaynak canavarının gücü ve aurası çok güçlü değilmiş; Tiran Kaynak Aleminin başlangıç seviyeleri civarındaymış. Yüce Okyanus Sarayının yedi atasını kaynak güçleri ise büyük yüksekliklere ulaşmış durumdaymış. Her birisi zirvede duran yüksek seviyeli Hükümdarlarmış. Ancak mağaranın derinliklerinde kaynak güçleri İmparator Kaynak Alemine düşecek kadar bastırılmış. Ay Katleden İblis Egemeni karşısında karşılık bile verememişler. Yedi ata arasından sadece bir tanesi kurtulabilmiş. Diğer altı ata ise orada hayatlarını kaybetmiş."

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin