Ayarlanmış Düello

344 59 0
                                    


"İblis Kökeni? O da ne?"

"Sen ilk başta bu durum ile nasıl ilgileneceğine odaklansan iyi olur! Bu kişi seni öldürmek için aşırı ağır bir isteğe sahip! Hmph, çimleri kesmeyip kökleri kaldırmadığın zaman arkanda kendin için bir felaket bırakıtın! Ama şanssızlığının bu kadar büyük olacağını beklememiştim!" Jasmine soğuk bir sesle eleştirdi.

"Ağabey, bu kişi..."

"Beni takip etmeyin!" Yun Che şiddetle elini arkaya doğru salladı ve enerji dalgası zorla yaklaşan Xiao Yun ile Yedi Numarayı geriye itti. Aynı anda diğer kolu ile Xiao Lingxi'yi yakaladı ve bedenini onun önüne geçirerek zarar görmesini önledi.

"Gerçekten... Üç sene önce hayatta bıraktığın o çöp parçası olduğumu mu düşünüyorsun?!" Feng Juechen'in gözleri ve ses tonu inanılmaz karanlık ve kötücüldü. Siyah enerji ile kaplanan ellerini kaldırdı ve soğuk, kötücül bir aura havaya fırlayarak herkesin kalbini kasılmasına neden oldu. Işık bile o konuşurken giderek loşlaştı: "Merak etme, canını hemen almayacağım... İlk önce son yıllarda çektiklerimin acısını deneyimlemeni sağlayacağım!!"

Fen Juechen'in gözleri aniden siyah bir ışık ile kaplandı ki bu siyahlık gecenin en karanlık zamanından bile daha derindi. Kolu ileri doğru atıldı ve bir siyah enerji dalgası Yun Che'nin boğazına doğru ilerledi.

Yun Che'nin çevresindeki ışık hızlıca loşlaştı, soğuk ve kötücül enerji daha yaklaşmadan önce çoktan kemiklerine işledi. Yun Che daha önceki iki hayatında da ne bu tür bir kaynak enerjisi ne de aura görmüştü. Hayali Şeytan Ülkesinde Hui Ye ile kozlarını paylaşırken onun Günahkar Şeytan Alevleri de kötücül bir aura yayıyordu ama saflık ve yoğunluk bakımından kendisine doğru gelen saldırının yaydığı aura ile kıyaslanamazdı!

Bu Fen Juechen... Ona son yıllarda tam olarak ne oldu?!!

Yun Che kolunu ileri salladı ve Anka alevleri anında yanarak yaklaşan siyah enerjiyi karşılamak için hareketlendi... Ama o anda Xiao Lingxi aniden önüne fırladı ve endişeli bir haykırış atarken kollarını genişçe açıp gelen saldırıyı engellemeye çalıştı.

"!!" Xiao Lingxi'nin ani hareketi Yun Che'yi fazlasıyla şok etti ama bunun karşısında aniden anka alevlerini söndürüp Xiao Lingxi'yi yakaladı. Ardından kaynak enerjisini toplayarak tamamen savunmaya odaklandı.

"Mühürlenen Bulut Kilitlenen Güneş!!"

Ama tek ifadesi değişen kişi Yun Che değildi, Fen Juechen'in de ifadesi değişti ve ileri attığı kolunu aniden geri çekti. Siyah enerjinin çoğu anında ve zorla Juechen tarafından çekilirken kalan kısmı Yun Che'nin önündeki Kötülük Tanrısı bariyeri'nde patladı.

Sssss!!

Renksiz bariyer anında siyah ile lekelendi ve bir an sonra siyah enerji tamamen dağılırken bariyerin yüzeyinde şaşırtıcı bir şekilde yumruk boyutunda çok sayıda delik oluştu.

Bu manzara YuN Che'ni kalbinde panik oluşturdu. Bu siyah enerjinin Fen Juechen'in gelişigüzel oluşturduğu bir şey olduğunu biliyordu ama yine de bariyerinde kolaylıkla delik oluşturabilmişti! Mühürlenen Bulut Kilitlenen Güneş Kötülük Tanrısı gücünü kullanarak oluşturduğu savunma bariyeri idi ve saldırıya dayanamadığında doğrudan dağılırdı. Ama bu sefer çökmemiş ve aşınarak üzerinde birçok delik oluşmuştu.

Bu karanlık kaynak enerjisi... Böyle dehşet verici bir yıpratıcı güç bulunduruyordu! Jasmine'nin söylediği iblis kaynak enerjisinin korkutucu özelliklerinden biri bu muydu?!

Ama Fen Juechen'in kalbindeki şok kesinlikle Yun Che'den az değildi. Kullandığı gücün ne kadar dehşet verici olduğunu en iyi o biliyordu. Yun Che'den İmparator Kaynak Aurası yayılıyordu ve gücünün iki senede böyle artması şok edici olsa da basit bir Taht karşısında şu an zavallı bir karınca gibiydi. Onu yok etmek isterse bu elini sallaması kadar kolay olacaktı.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin