Abartılı Davranmak

345 62 1
                                    


Hengkong'un kurnazlığı ile kıyaslandığında Tianwei doğal olarak çok daha üstündü.

Ancak psikolojik bir savaşın ön koşulu karşı tarafın sırları bilmemesiydi. Aksi halde birisi daha başlamadan önce kaybetmiş olurdu.

Her ne kadar bunu bilmese de bu Tianwei için çok daha gerçekti, çünkü tarikat içinde bile Anka Tanrısının öldüğünü bilen kişi sayısı çok azdı.

"Koşulları? Heh heh, beklendiği gibi Anka Tarikatının Büyük Tarikat Lideri gerçekten doğrudan söze giriyor. Gerçekten tarikat lideri pozisyonunu verdiğin sefil oğlundan daha iyisin. Daha önce, ben bilerek harekete geçmeyip ona bir sürü şans tanıdım. Her defasında ilk önce anlaşma yapmak istedim ve açıkça isteklerimi sıraladım. Ama ne yazık ki size yüz verdiğim her seferinde bunu görmezden geldiniz!"

"Ancak şimdi anlaşmak isteyen kişiler sizlersiniz." Yun Che gözlerini kıstı, kinayeli bakışı keskin bıçak gibi doğrudan Hengkong'a doğrultuldu: "Hengkong, ben gerçekten Anka öğrencilerinin, büyüklerinin, prenslerinin ve Ulu Büyüklerinin yaşadığı şeyler için senin aptallığın adına yas tutuyorum."

"Sen!" Hengkong dişlerini sıktı ve neredeyse kan tükürecekti. O anda, onurlu İlahi Anka Tarikatının Lideri olarak Yun Che karşısında tamamen yenildğini kabul etmekten başka şansı yoktu.

İlk günden beri Yun Che zayıflık göstererek karşı tarafın kabul etmeyeceği şartlar öne sunmuştu; söylediği şartların hepsi şaka olarak görülmüştü... Ardından yavaş yavaş gücünü ortaya çıkarmıştı. Her seferinde biraz daha göstermişti ve koşulları da daha da kabul edilmez hale gelmişti. Her seferinde de kendi gücünün limitlerinin o kadar olduğunu düşünmelerini sağlamıştı...

Gerçekten anlaşma yapmaya gelmiş ve her gün şart öne sunmuştu. Ancak her seferinde bilerek onların kabul etmeyeceği şeyler söylemişti! Koşulları reddedemeyecekleri konuma geldiklerinde ise sunduğu koşullar çok daha abartı hale gelmişti...

İntikamının amacı sadece öldürmek veya onları yaralamak değil korkudan onları titretmek ve aşağılanma ile pişmanlık hissettirmekti...

Tıpkı Yun Che'nin istediği gibi tüm bu sözler Hengkong'un ruhuna acımasızca işlenmişti.

Her ne kadar tarikatının haysiyetinin kaybolması, Anka Şehrinin çökmesi, dört prensin ölmesi, beş Büyüğün ve iki Ulu Büyüğün hayatını kaybetmesi Yun Che tarafından kasten yapılsa da... Bunların hepsi her seferinde Yun Che'nin isteklerini reddetmesi nedeniyle olmuştu!!!

Şu an klanları yok olmanın eşiğindeyken anlaşma için inisiyatifi kullanan kendileri olmuştu.

Bundan önceki ölümlerin hepsi boşaydı!

Böyle bir nefret ve korku Hengkong'un kalbinin kim bilir kaç kez neredeyse parçalanmasına yol açacak kadar acı şekilde seğirmesine neden olmuştu.

Hengkong bunun Yun Che'nin ona olan acımasız misillemesi olduğunu biliyordu ve Yun Che bunu tamamen başarmıştı. En azından Hengkong'un hissettiği aşağılanma duygusu ölümden on milyon kat daha acı vericiydi.

Yun Che'nin önünde ezici bir yenilgi almıştı. Kaynak gücü de çok zayıftı. Tianwei'nin arkasındayken bile Yun Che karşısında tamamen terlemişti. Tarikat Lideri olsa da Yun Che'nin karşısına gelecek niteliği olmadığı açıktı.

"Yun Che daha önce hangi koşulları öne sürdü?" Tianwei döndü ve Hengkong'a sordu.

Hengkong avucunu göğsüne bastırdı ve tamamen sakinleştikten sonra konuştu: "Ordularımızı çekmemiz için tarih verdi, tazminat için otuz milyar mor kaynak parası istedi ve Mavi Rüzgar Ülkesinden özür dilememizi ve İmparatorluk bildirgesi yayımlayarak en az on sene boyunca şehir duvarlarında segilememizi istedi. Ayrıca...." Hengkong dişlerini sıktı: "Üstelik tüm Kırmızı Yeşim Bölgesini Mavi Rüzgara verip Ximing'in kaynak sanatlarını sakatlayarak elli sene boyunca rehine olarak Mavi Rüzgar başkentine göndermemizi talep etti!!"

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin