"Beni en çok endişe eden şey, Xuanyuan Wentian'ın nereye gideceğimi sormamasıydı. Uydurduğum "usta" hakkında da bir şey sormadı, ancak yine de bana çok tuhaf bir şekilde baktı."Dedi Yun Che, Jasmine'ye düşük bir sesle" Ayrıca Cennetsel Kılıç Villasını ziyaret ettiğimde, Xuanyuan Jiuding de bana çok garip bir şekilde bakmıştı. "Yun Che'nin sahip olduğu en güçlü özellikleri olan algıma gücü, kavrayış/içgörü ve önsezisi korkunç derecede güçlüydü.
"Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi'nin bazı bilgileri açığa çıkarmasının son derece muhtemel olduğunu düşünüyorum. Örneğin, bazı nedenlerden dolayı, uydurduğum "Yaşlı Adam Duotian" ın sahte olduğunu biliyorlardır. " Dedi Yun Che kaşları çatarken.
"Hmph, benim buralardayken, hala ölmekten mi korkuyorsun?" Jasmine alay etti. Kaynak Gökyüzü Kıtası'nın kaynak uygulayıcılarının gözünde, Xuanyuan Wentian bir tanrıya yakın,eşsiz emsalsiz birisiydi. Ama onun gözünde, o sadece diğerlerinden biraz daha büyük bir karınca idi.
"... Yani şunu söylemek gerekir ki, Yüce Okyanus Sarayı'nda kaldığımız süre boyunca, gücüne güvenmem gerekiyor." Yun Che çaresizce ve isteksizce söyledi. Başkalarına güvenmeye alışkın birisi değildi çünkü bu tür şeylere inanmak, gelişimde büyük bir engel oluşturuyordu -Jasmine de bunu biliyordu, bu yüzden son birkaç yıldır kendi güçlerini mühürlediğini bahane etmişti.
Bu kez, Cehennem Udumbara Çiçeği'ni elde edebileceği ihtimalini yakalamak için, olağanüstü güçlü Dört Büyük Kutsal Bölge ile önceden yüzleşmekten başka çaresi kalmadı. Jasmine'nin gücüne güvenmekten başka çaresi yoktu ... Aksi halde, Jasmine hâlâ "gücünün mühürlü" olduğu durumda olsaydı, bu noktada kesinlikle Yüce Okyanus Sarayı'na gelmeyi seçmezdi.
"Yun Che, Xuanyuan Wentian hakkında çok dikkatli olmalısın." Dedi Zi Ji aniden Yun Che'nin ciddi ifadesini gördüğünde "Xuanyuan Wentian gerçekten kılıç manyağı biri ve gücü için doyumsuz bir arzusu var. Toplam güç söz konusu olduğunda Kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi, Dört Kutsal Bölge'nin en zayıf olanı olsa da, kendisi, Denizlerin Egemeni Qu Fengyi ve Cennetsel Hükümdar Ye Meixie'den biraz daha güçlü. Onu Aziz İmparator Huangji Wuyu ile karşılaştıracak olsan bile, güçlerinde neredeyse hiçbir fark yok. "
"Fakat eğer o sadece basit bir kılıç manyağı olsaydı iyi olurdu. Kibar, nazik bir beyefendi ve saygın bir büyük gibi görünmesine rağmen, gerçekte aşırı önyargılı ve kurnaz birisi, yani iktidar kazanmak uğruna her şeyi yapmaya istekli olan birisi. Bin yıl önce, Ebedi Gece Kraliyet Ailesi onun çılgın hırsının uğruna yok edildi ve hatta geri kalanımız bu hain işte onun suç ortağı haline geldik. Sonuçta, Kutsal Bölgeler itibarını korumak için yanlış olanı seçmekten başka şansımız yoktu."
"Üstelik, doğuştan gelen yeteneğin son derece olağandışı ve senin hakkında çok fazla açıklanamayan gizem var. Bu inanılmaz derecede güçlü ustan olmasaydı, sana karşı çoktan hamle yapmış olabilirdi ... Şimdiye kadar oldukça garip davrandı, bu yüzden dikkat etmen gereken en iyi* şey bu. "
Zi Ji'nin sesi yumuşaktı, ancak gözlerindeki uyarı herkes tarafından görülebiliyordu. Yun Che ve Xuanyuan Wentian bugün ilk kez karşılaşmışlardı, ve Zi Ji'nin seviyesinde olan birisi Xuanyuan Wentian'ı Yun Che'den çok daha iyi tanıyordu.
Yun Che başını salladı, "Anlıyorum. Uyarılarınız için teşekkürler, Kıdemli Zi ... Kıdemli Zi, bu küçük de bir şey hakkında merak ediyor, ancak sorulması gereken bir soru olup olmadığından emin değilim. "
Qu Fengyi ... Bu, Kıdemli Zi tarafından Denizlerin Egemenine ait olduğu söylenen isimdi. Kaynak Gökyüzü Kıta'sının dört Kutsal Ustası'ndan biri olarak, adı otoriter olmasa da kadınsı ya da yumuşak da değildi. Aksine, birçok fırtınaya maruz kalmış gibi görünen bir isimdi.