Tehlikeli Bir Durum

339 59 0
                                    


Yüce Okyanus Sarayı. Gecenin köründe.

"Ne dedin? Yun Che geri mi döndü?" Bu rapor, Denizlerin Egemeni ve Qu Fengyi'nin inanılmaz şok içeren tepkiler vermesine neden oldu.

Ay Katleden İblis Yuvasının etrafındaki bariyerde garip bir şeyler olduğunu hissetmişti, böylece adamları araştırması için hızla yolladı. Ama o, inanılmaz derecede şaşırtıcı bir haber alacağını hiç düşünmemişti.

"Yun Che, Mutlak Hükümdar İbadethanesi'nin Xia Yuanbası ve İlahi Anka Tarikatı'nın Prenses Karı ile geri döndü. Şimdilik, Saygıdeğer Bulut Sarayında. Onu karşılamak için kimse gelmese de, birçok insan dönüşünü gözlemledi. Yani bu haber kesinlikle hızla yayılacak."

Yüce Okyanus Sarayı'nın yeşil cübbeli büyüğü, bütün bunları Denizlerin Egemenine saygılı bir tonda bildirmişti.

"..." Denizlerin Egemeni, Qu Fengyu, kısık bir sesle konuşmadan önce kısa süreliğine sessizce düşündü, "Bu hükümdar, Yun Che ile birkaç gün önce kişisel olarak bir görüşme yaptı. Onun gücünden ötürü, Ay Katleden İblis Yuvası'nda üç gün boyunca hayatta kalmasının bir yolu yok. Kaçabilmesi ise daha az olası... Fakat şu anki durumu göz önüne alındığında, demek ki ustası Yaşlı Adam Duotian doğruymuş."

"Egemen lordum, bu olay Yüce Okyanus Sarayımızın yasak zeminini içerdiğinden, seni görmesi için onu hemen çağırmalı mıyım?"

"Hayır!" Denizlerin Egemeni, Qu Fengyu mütevazi bir sese devam etmeden önce bu teklifi doğrudan reddetti. "Bu hükümdar, Ay Katleden İblis Yuvasından kaçmak için kullandığı yöntemi merak etse de hali hazırda Kılıç Konferansı var ve hiç rahatsızlık veya olay yaşamadık. İblis Kılıç Konferansı sona erdiğinde bu konuyu tekrar tartışacağız."

Aynı zamanda, Yüksek Okyanus Sarayı'nın başka bir köşesinde.

"Baba, bu oğlunun rapor etmesi gereken bir şey var... Yun Che geri döndü! Şu anda Saygıdeğer Bulut Sarayında kalıyor, bu oğul kendi iki gözüyle gördü!"

"Oh?" Meditasyon yapan Xuanyuan Wentian, yüzünü yana eğerken gözlerini açtı. Hiç şok olmadı ve sadece hafif bir gülüşle karşılık verdi: "O zaman bir süredir duyduğum en iyi haber bu. Ben yarın İblis Kılıç Konferansı'nda büyük bir gösteriyi kaçıracağımıza pişmandım. Ama şimdi bu şeyler olduğu için, bu pişmanlık unutulabilir. "

"Babacığım, Ay Katleden İblis Yuvasından nasıl kaçtığını merak etmiyor musun?" Xuanyuan Wendao, yüzünde mistik bir ifadeyle sordu: "Şu ana kadar Ay Katleden İblis Yuvasına girdiği andan beri seksen saatten fazla olmuştur, oradan tam olarak oradan nasıl kaçtı? Dahası, bu bariyer babamın bile bir şey yapamayacağı bir bariyer, ama aslında o... "

"Gerek yok." dedi. Xuanyuan Wentian. "On saat içinde İblis Kılıç Konferansı toplanacak. Geçtiğimiz bin yıl boyunca bu günü bekliyordum ve hazırlanıyordum! Şimdi sonunda o zaman geldi, hata yapamayız! Önemli bir olay yaklaşıyor! "

"Evet, bu oğul dürtüsel ve dikkatsizce tepki gösterdi." Xuanyuan Wendao aceleyle devam etmeden önce başını eğdi: "Daha sonra Yun Che'ye göz kulak olması için birini göndermemiz gerekecek mi?"

"Gerek yok!" Xuanyuan Wentian'ın kaşları bir parça battı, gözleri hala su gibi sakindi, ancak derinlerinde korkunç, soğuk bir ışık görülebiliyordu. "Aksine, ona şüpheli hissetmesini sağlayacak en ufak sebep bile vermeyin. Bırak yarın İblis Kılıç Konferansına katıldığı zaman kendini güvende hissetsin. Çünkü Şeytan Kılıç Konferansı'nda Yun Che eksik olsaydı... Hmph, o zaman çok daha az ilginç olacaktı! "

"Evet!" dedi Xuanyuan Wendao, boğazını soğuk bir kahkaha yakalamadan. "Yun Che kesinlikle babamın uzun zaman önce sırlarının çoğunun çıplak olduğunu hayal bile edemez! İblis Kılıcı mührünü kaybettikten sonra, Samsara Aynası er ya da geç Babamın değerli eşyalarının bir parçası olacaktır."

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin