Işıksız Ebedi Gece, Sarı Bahar Külleri

325 62 2
                                    


Yun Che, mavi okyanusun altındaki Fen Juechen'in batmasının durduğunu hissediyordu. Ciddi derecede yaralansa bile, üzerindeki aura hala şaşırtıcı bir hızla genişliyordu. Göz açıp kapayıncaya kadar, daha önce sahip olduğu kaynak gücünün zirvesine ulaştı ve gücü aşırı büyük bir hızla artmaya devam ediyordu.

Aynı zamanda, aşırı kasvetli, bastırılmış bir aura, dünyayı sona erdirebilecek korkunç bir fırtına gibi sessizce gökyüzü ve yeryüzüne yayılmıştı.

Yun Che'nin kaşları da gittikçe çatıldı. Fen Juechen'e daha önce vuran iki saldırının ilki göğsündeki tüm kemiklerini parçalarken ikincisinin gücü ise tüm vücudunu tahrip etmişti. Eğer başkası olsaydı, o kişi anında ölürdü. Fen Juechen ağır yaralansa da bunlar onu öldürmek için yeterli değildi. Bununla birlikte, okyanusa atıldığı zaman, canlılığı ve kaynak enerjisinin aurası inanılmaz derecede zayıflamıştı. Fakat şu an olağan dışı bir patlama gücü ortaya çıkıyordu.

"İsteksizliği nedeniyle, bir tür yasak güç tetiklemiş olabilir mi?"

Yun Che şaşırırken, altındaki okyanus bölgesi birdenbire siyaha dönüştü. Bu şiddetli değişim yavaş yavaş gerçekleşmek yerine bir anda olmuştu. Göz alabildiğine bütün büyük mavi okyanus koyu mürekkep benzeri bir siyah renge büründü. Yun Che tepki veremeden önce, gözlerindeki dünya da birdenbire zifiri siyah hale geldi ve herhangi bir ışık izi dahi kalmadı.

Yüzlerce kilometre uzakta olan Feng Xue'er, Xiao Lingxi'yi aldı ve okyanus bölgesinin kenarına uçtu. tam bedenleri okyanus kıyılarının kenarını geçerken, onlardan önce zift-siyahı bir dünya çıktı.

"Ah !!" Feng Xue'er ve Xiao Lingxi aynı anda haykırdı.

Bu zift-siyahı dünya birkaç yüz kilometre uzaktaydı, ancak sanki gözlerinin önündeymiş gibi görünüyordu. Karanlık gecenin altında kalan bölge, dünyaya oyulmuş bir kara delik gibiydi. İçindeki şeyler tamamen yutuldu, kayboldu ve hiçliğe dönüştü.

Hafif, sinir bozucu bir duygu Feng Xue'er'in zihnini ve ruhunu sarıyordu. Hemen alarma geçti ve kalbini korumak için Anka Kaynak Enerjisini kullandı. Aynı zamanda Xiao Lingxi'yi korumak için büyük miktarda enerji aktardı. Bu zift-siyahı renk, Feng Xue'er'in şimdiye kadar gördüğü her şeyden daha korkunç bir enerjiye sahip olan bir güçle taştı. hissettiği rahatsız edici his, 10'u aştı (geçen bölümlerde on kere rahatsız hissetmişti ya onu diyor). Xiao Lingxi'yi kollarıyla sıkıca tuttu ve aceleyle "Acele edelim." dedi.

Endişeli bir sesi sönmeden Feng Xue'er'in tüm vücudu Anka Alevleri ile yandı; zift siyahı bölgelere doğru fırladığında küllerinden Dirilen Anka* misali uçma hızı aniden arttı.

(ÇN: Yazar Alevlerinden demiş ben külleri daha çok yakıştırdım)

Yun Che'nin çevresi karanlık bir alan haline gelmişti. Üstelik, ışığın yokluğundan ötürü olan normal karanlık gibi değildi. Yun Che, onu çevreleyen havanın yapışkanlaştığı ve kalınlaştığı için zifiri kara bir bataklığa düşmüş gibi hissetti. Parmak hareket ettirmek bile normalden birkaç kat daha fazla güç gerektiriyordu. Sayısız baskıcı, korkunç, buz gibi soğuk auralar her yönden geldi ve zihnine fırladı, onu sarstı. Bu zihin sarsıntısı son derece dehşet vericiydi. Eğer bu auralar başkalarının zihnine girselerdi çoktan zihinleri olumsuz duygularla çürütürdü ve belki de o insanları delirtirdi. Ancak, Ejderha Tanrısı'nın Ruhu nedeniyle Yun Che'nin şu an bu auralardan korkmasına gerek yoktu.

"Bu 《Ebedi Gecenin Hayali İblis Cildi》 içindeki yüksek seviyeli etki alanlarından biri olan 'Işıksız Ebedi Gece!" Jasmine ciddi bir sesle "Fen Juechen'in mevcut yeteneği ile onu zorlukla harekete geçirebilir. Hatta muazzam bir bedel ödemesi gerekebilir." dedi.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin