Yun Che hızla döndü. Sürpriz olarak, Zi Ji, Xia Yuanba ve Feng Xue'er'in hepsinin yüzünde boş ifadelerle durduğunu gördü. Gözleri tamamen boştu ve göz bebekleri aralıklı olarak genişleyip daraldı. Sanki ruhları bedenlerini terk etmiş gibiydi.
Yun Che telaşlandı ve aceleyle koşuşturup sağ eliyle Feng Xue'er'i yakaladı, sıkıca sarıldı. Aynı zamanda, sol elini salladı ve Xia Yuanba ile Zi Ji'yi iten bir enerji dalgası gönderdi. Yüksek sesle ve çılgınca bağırdı, "Geri çekilin! Mor ışığa bakmayın! "
Üçü aynı anda, bir rüyadan uyanmış gibi sarsıldı. Feng Xue'er Yun Che'nin göğsüne doğru kıvrılıp kafasını bir daha kaldırmaya cesaret edemeyecek halde sıkıca sarıldı. Yun Che'nin kalbi'nin hızla attığını açıkça hissediyordu. Zi Ji ve Xia Yuanba geriye dönüp kendilerini yere attılar ve ifadeleri korkunçtu.
"Bu Cehennem Udumbara Çiçeği gerçekten itibarını hak ediyor ... Hayır! Efsanelerin anlattığından çok daha korkunç!" Zi Ji'nin kalbi sıkıştı. Yüzü yeşildi ve şu anda kendini toparlayamıyordu. Mor ışık en az yüz metre dışarıya yayılmıştı ve bu mesafeye rağmen kolayca onu kabusa götürmüştü.
"Bu korkunç şeyin aslında bu dünyada var olduğunu düşününce!" Xia Yuanba oldukça travmatik bir sesle "Bu sadece bir çiçek mi?"
"Hepiniz az önce ne yaşadınız? Tam olarak ne oldu?" diye sordu, Yun Che mor ışığa bakarken yalnızca bir dakika gözleri kamaşmış gibi hissetti. Herhangi bir anormallik yaşamamıştı.
"Şimdi bu şeyler hakkında konuşmayalım!" dedi Zi Ji kasvetle. Bir duvara eğildi, yine Cehennem Udumbara Çiçeğine bakmaya cesaret edemiyordu. O zaman bile, bir çift şeytani gözün kendisine bir yerden baktığına dair belirsiz bir his vardı ve kalbi o kadar hızlı atıyordu ki, her an patlayacak gibiydi, "Yun Che! Sadece yüz nefes vaktimiz var! Ve Şu anda yarısından fazlası geçti! Şansın son derece iyi. Gerçekten bu korkunç Cehennem Udumbara Çiçeği'ni bulabildiğini düşünmek. Üstelik, yarısı açmış... Bu fırsatı çabucak yakalayıp mümkün olan en hızlı şekilde al! Belirlenen zaman sınırı içinde ayrılmak mümkün değilse, hepimiz burada sıkışacağız ve öleceğiz! Hayatta kalma şansımız olmayacak! "
"Anlıyorum!" Yun Che başını salladı ve Feng Xue'er'i duvara yasladıktan sonra, "Xue'er, Yuanba, duvara yaslanın!" diye bağırdı. "Kesinlikle geri dönmemelisiniz. Ben kısa süre içinde Cehennem Udumbara Çiçeği'ni alacağım! "
"Kardeş Yun... Kesinlikle dikkatli olmalısın!" dedi Feng Xue'er son derece endişeli bir sesle. Yun Che, ona Cehennem Udumbara Çiçeği ile ilgili birçok efsaneyi anlatmıştı, kısacası korkunç bir andı. Şimdi, Cehennem Udumbara Çiçeği'nin en çılgın hayallerinden daha korkunç olduğunu biliyordu.
"Endişelenme! Buraya gelmeye cesaret ettiğimden, kesinlikle kusursuz bir planım var! "
Yun Che, köşeyi döndüğünde Cehennem Udumbara Çiçeğine doğru 10 adım ilerledi. Bundan sonra durdu ve Jasemine'yi Cehennem Udumbara Çiçeğini alması için çağırmak üzereyken Jasmine'in sertçe bağırdığını duydu: "Az önce söylediğim şeyleri dinlemiyor muydun? Hemen çık! Artık Cehennem Udumbara Çiçeği ile uğraşma! "
Yun Che şaşkına döndü, "Ama ..."
Jasemine, "Hiçbir şey söyleme!" dedi aşırı derecede kasvetli bir tonla, "Bu Cehennem Udumbara Çiçeği çiçek açmaya başlamış olsa da, yalnızca yarısının çiçek açtığını fark etmedin mi?"
Yun Che bu kelimeler karşısında şaşkına döndü ve mor ışığa yavaşça başını kaldırdı.
Karanlık ortamda, Cehennem Udumbara Çiçeği'nin görüntüsü, Yun Che'nin tam önündeymiş gibi açıktı. Boyu üç metreden biraz uzundu, kökleri ve yaprakları yeşilimsi-siyah renkli idi. Bu muhteşem parlak mor ışığın ortasında büyüleyici bir çiçek görünüyordu. Her yaprağın parlak mor yeşimden yapılmış gibi görünmesine karşın, çiçek tomurcuğu hâlâ kıvrılmış ve yaprakları tamamen açılmamıştı. Oldukça büyüleyici ve etkileyici bir görünüme sahip olmasına rağmen, henüz tamamen çiçek açmamıştı.