Dünyayı Sarsan Büyük Olay (1)

383 54 0
                                    

Xiao Yun kral oldu ve kendi Kral Sarayı vardı ama hala Yun Ailesinde kaldı. Düğün, doğal olarak Yun Ailesinde büyük bir olaydı. Tarih ayarlandıktan sonra, Yun Ailesi etkinlik için koşuşturdu ve davetiyeler, Tüm Hayali Şeytan Ülkesin'de kar fırtınası gibi uçtu.

Telaşlı klanının aksine, Yun Che olağanüstü rahatlamıştı. Daha önce olduğu gibi, etrafı çok sayıda klanın genç kızları ile çevriliydi. Evet doğru, hepsi kendi alanında seçkin genç kızlardı.

"Genç Patrik, Mor Bulut Sanatınızın zaten yedinci seviyede olduğunu duydum. Bu doğru mu? Açıkça sadece iki ay önce yetiştirmeye başladınız."dedi.

"Tabii ki hayır." dedi Yun Che, kremayı kapan kedi gibi gülümserken. "Dün gece başka bir atılım yaptım, şu an sekizinci seviyedeyim."

Konuşurken avucunu uzattı ve nazikçe kaldırdı. Hemen, gök gürlemesi havada yankılandı ve bir anda havada fırtına bulutları toplandı. Binlerce metre ayrılmış olsa bile, korkunç bir yıldırım enerjisi hissedebilirlerdi.

"Uwaaahhhh!" Genç kızlar, bu sürprize çığlık atıyor ve daha önce konuşan kız çığlık atarken gözleri genişledi: "Vay canına! Bu gerçekten Mor Bulut Sanatının sekizinci seviyesinden İmhanın Fırtına Bulutu! Genç Patrik çok şaşırtıcı!"dedi.


"Genç Patrik, Xiaowan önceki gün Mor Bulut Sanatında ona eğitim verdiğinizde daha önce kırmızı yıldırım oluşturduğunuzu söyledi. Bu gerçekten doğru mu?" Mavi giyimli bir kız gözleri parıldarken sordu.

Yun Che hafifçe gülümsedi, elini ters çevirdi ve bir anda, gök gürültüsünü sesi havayı deldi. avucunda mor bir yıldırım topu toplandı ve aniden, mor şimşek topu son derece hızlı bir şekilde kırmızı şimşek haline geldi. Yalnızca kırmızı yıldırımın aura'sı önemli ölçüde güçlenmekle kalmadı gök gürültüsü hışırtısı daha patlayıcı hale geldi. Sadece baktığında, kalbinin yarışa başladığını hissedebilirsin.


"Waaahh!" Tıpkı beklendiği gibi, kırmızı renkli yıldırım tüm kızların hoşuna giden çığlıklar atmasına neden oldu. Küçük ve narin bir kız, ürkek bir sesle, "Genç Patrik, yıldırımın şiddetli enerjisinin kırmızı renge dönüşmesi için harekete geçmek için kan özüne ihtiyaç duymuyor mu..." dedi. "Eğer Genç Patrik bunu yaparsa, iyi olacak mı? "

"Hayır, ben bir parça bile kan özü kullanmadım." Yun Che kafasını salladı. "Kırmızı renkli yıldırım, mor şimşekten çok daha yüksek bir yıldırım enerjisidir, Mor Bulut Sanatının doruk noktasında tezahür eder ve kaynak damarlarınızın yıldırım enerjisiyle olan yakınlığı ile hiçbir ilgisi yoktur. Bunun yerine, yıldırım yasalarını daha iyi anlayabilmenizi gerektirir. Bu yasaların arkasındaki kavramı kavradıktan sonra, daha güçlü kırmızı yıldırım üretmek için kaynak enerjinizi kullanabilirsiniz. Tek fark, daha fazla enerji tüketmesi, ancak herhangi bir olumsuz yan etkisi yoktur. Fakat bu kavramları anlayamadıysanız ve kırmızı şimşek kullanmaya çalışırsanız, bunu yapmak için kan özünü feda etmeniz gerekecektir... Bu nedenle kırmızı yıldırım salgılamak için mutlaka kan özünün feda edilmesi gerekmiyor." dedi.

"Oh, aslında böyle yapılabiliyor... Fakat bizim Yun Ailemizde kan özünü kullanmadan kırmızı yıldırım salan hiç kimse görünmedi. Öyleyse, Genç Patrik, Yun Ailemizin tarihinde böyle bir seviyeye yükselen ilk kişi olabilir mi? "

"Olmak zorunda! Genç Patrik, gerçekten Hayali Şeytan Ülkesi'nin tümünde bir numaralı dâhi olarak kabul edilmiştir! Buraların en muhteşem dahisi. Genç Patrik, istediği her an kırmızı şimşek kullanabileceğinden, Genç Patrik Yun ailemizin yasa dışı etki alanı "Cehennem Hapishanesi İmparator Yıldırım Formasyonu"nu herhangi bir kan özü kaybetmeden kullanabilir mi? "

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin