İlahi Anka Şehrinin güneyinde Yun Che uzak bir dağda bulunan bir mağarada meditasyon yapıyordu. Gözleri kapalıyken bedenindeki kaynak enerjisi hafifçe titreşiyordu. Puslu küçük bir pagoda başının üzerinde yavaşça dönerken mat, altın bir ışık yayıyordu.Gözlerini açtığında gökyüzü çoktan aydınlanmıştı. Yun Che kalktı, büyük bir canlılık hissederken damarları da kaynak enerjisi ile doluydu. Budanın Büyük Yolu bu aşamaya ulaştığından uyumasına gerek yoktu. Budanın Büyük Yolunu çalışmaya odaklandığında birkaç dakikalık enerji emilimi bile birkaç saatlik uykuya eş değer güç kazandırıyordu.
Veya diğer taraftan bakılırsa, artık isteyerek Budanın Büyük Yoluna çalışmasına gerek yoktu, normal bir uyku bile onun için bir çalışma olarak sayılıyordu.
"Gece bu kadar huzurlu geçtiğine göre Anka Tarikatı beni bulmaya çalışmaktan vazgeçmiş olmalı." Yun Ce kendi kendine mırıldanırken şehre doğru baktı. "Yani bu da... Egemen Kaynak Alemindeki o yaşlı ucubelerin sonunda harekete geçmeye karar verdiği anlamına geliyor."
"İlahi Anka Tarikatını bir kez kez avantaj sağladın diye küçümseme." Jasmine soğuk sesle uyardı: "Yüksek seviyeli Egemen Kaynak Aleminde olan birisinin aurasını hissediyorum... Ve onlardan birden fazla var!"
"Merak etme, eğer düşmanımı küçümseyen biri olsaydım çoktan bin kez ölmüştüm."
"Hmph, sen zaten yeterince kez 'ölmedin' mi?"
"..."
"Bugün de şehre sızmaya çalışacak mısın?" Jasmine sordu.
"Gerek yok." Yun Che uçtu, tarikatın olduğu yöne yönelmeden önce konuştu: "Sürpriz gibi şeyler için bir kere yeterli. Eğer sürekli yaparsan tadı kaçacaktır."
O anda Yun Che'nin yüzünde aşırı soğuk ve kötücül bir gülümseme oluştu. "Onlara zaten birçok şans verdim. İki gündür gösterdiğim iyi niyet Xue'er'e olan borcumu ödediğimi gösteriyor... Bugünden itibaren onlara... Gerçek kabusun nasıl olduğunu göstereceğim!"
Yun Che arkasında uğuldayan bir rüzgar oluşturacak kadar hızlı bir şekilde uçtu. Kısa sürede şehir giderek yakınlaştı. Bugün planladıkları dünkü ile aynıydı. Sabahın erken vakitlerinde İlahi Anka Tarikatının kapısını çalacaktı.
Yun Che gözü pek bir şekilde yaklaşırken İlahi Anka Şehrinin üzerindeki gökyüzünü süpürdü ve Anka Şehrine doğru ilerledi. Aşırı Serap Yıldırımının yeteneğini kullanırken oradaki insanlar sadece başlarının üzerinden gelen kıyaslanamayacak kadar keskin sesi duyabilmişlerdi. Kafalarını kaldırıp sesin kaynağına baktıklarında tek görebildikleri hızlıca görüşlerinden kaybolan siyah bir noktaydı.
Yun Che yavaşladığında İlahi Anka Şehri çoktan önündeydi.
"İlahi Anka Şehri bugün gerçekten çok huzurlu. Görünüşe göre beni arayan tüm öğrenciler işlerini bırakıp dönme emri almış. Sanırım bugün Egemen Kaynak Alemindeki yaşlı ucubelere karşı geleceğim." Bunu dese de Yun Che'nin yüzünde endişe yoktu. Her ne kadar İlahi Anka Tarikatındaki Hükümdarları yenemeyebilirse de aşırı hızı sayesinde bu mavi göğün altında onu sadece Küçük Şeytan İmparatoriçe yakalayabilirdi. Dört Büyük Kutsal Bölgenin yöneticileri denese bile onu yakalamak kolay bir şey olmayacaktı.
Ve bu süre boyunca İlahi Anka Tarikatı bir kutsal Bölgenin yöneticisi kadar güçlü bir bireye sahip değildi.
"Görünüşe göre hayal kırıklığına uğrayacaksın. Bir düzine kadar Hükümdarın auraları hala orijinal konumlarında." Jasmine yavan bir şekilde konuştu.