Ağır Değişim

369 66 3
                                    

"Ne dedin sen?!"

Cnag Yue'nin sözleri Hengkong'un ifadesinin anında değişmesine neden oldu. Yüksek sesli bir kükremeyle birlikte ayaklarının altındaki taş mermerler anında çatlayarak patladı. Tüm büyük salon şiddetle sallanırken kum ve toz havaya kalktı. Yun Che hala otursa da elindeki çay takımı havaya yükselmişti ve geri indiğinde parçalanmıştı.

Salonun dışındakiler bu şok nedeniyle sersemlemişti. Yuanba bir şey söylemeden içeri girmek istedi ama adım atar atmaz Bir Numara tarafından engellendi. "Aceleci olma, Kardeş Yun içeride."

"İlahi Anka Tarikatı Lideri böyle davrandığına göre bunu istemiyor mu?" Hengkong'un ani öfkesine karşı Cang Yue bir tepki vermedi ve gözlerinde bile dalgalanma oluşmadı... Bu bile sıradan birinin yapabileceği bir şey değildi. Hengkong sadece İlahi Anka İmparatoru değil aynı zamanda onuncu seviye bir Derebeyi idi! Ani aura patlaması bir tahtı korkutan gevşetebilirdi.

"Bu akıl almaz!" Hengkong biraz önce Xue'er'in asla dokunulmaması gereken ters pulu olduğınu söylemişti ancak Cang Yue'nin istediği koşul doğrudan bu pula dokunuyordu. Eğer durum bu şekilde olmasaydı çoktan öfkeden saldırıya geçmiş ve bu sözleri söyleyen kişiyi kim olduğu fark etmeksizin öldürmüştü.

"Biz normalde İmparatoriçe Cang Yue'nin nezaketi ve inceliği tarafından etkilenmiştik ama bu nezaket ve inceliğin arkasında sizin, İlahi Ankanın en değerli hazinesini hedeflediğinizi düşünmemiştim!!" Hengkong yumruklarını sıkarken öfke ile konuştu: "Xue'er sadece benim kızım değil, ayrıca kıtadaki tek İlahi Ruhun tek varisi ve gelecekte tarikatımızın Anka Tanrısı olacak! Yun Che nasıl olur da ona layık olabilir! Ve siz bir de utanmadan Xue'er'i cariye olarak istiyorsunuz, bu akıl almaz bir şey! İmparatoriçe Cang Yue'den hayal kurmamasını istiyorum!!"

"Küçük Kız Kardeş Xue'er'in kıtadaki en olağanüstü kadın olması gerçekten de mümkün. Xue'er'i gören birisi muhtemelen bunu inkar etmeyecektir." Cang Yue uzlaşmadan konuştu: "Ama bu İmparatoriçenin kocası da Anka Tanrısının soyunun mirasçısı. On altı yaşında gelişime başladı, on yedi yaşında kendine bir isim yarattı, on dokuz yaşında Mavi Rüzgar'ın bir numarası oldu ve tek başına Yedi Ulus Sıralama Turnuvasında altı ulusu yenerek bir numara haline geldi... Ki bu altı ulus içinde sizin İlahi Ankanız da vardı! Şu an o sadece yirmi iki yaşında ancak tek başına İlahi Anka Tarikatınızı bu kadar sefil bir duruma sokarak İlahi Anka Tarikat Liderinin böyle büyük bir aşağılanmaya katlanarak günahlarını telafi etmek amacıyla Mavi Rüzgara gelmesini sağlıyor!"

"Aynı yaş grubu içinde bu İmparatoriçenin eşinin elde ettiği başarılar Mavi Rüzgarın tüm tarihinde emsalsiz ve bunun gibi başka bir kişi de asla çıkmayacak! Nasıl olur da o sizin kızınıza layık olmayabilir?"

Cang Yue'nin sesi derin bir gurur ile doluydu. Gözlerinde sadece Yun Che'ye layık olmayan kişiler olabilirken Yun Che'nin layık olmadığı kimse yoktu!

"Bir kez daha söyleyeceğim... Hayal kurmayın!" Hengkong inanılmaz derin bir tonda konuştu; kızgınlığını bastırmak için elinden geleni yapıyordu.

"O zaman İlahi Anka Tarikat Liderinden bu İmparatoriçeyi ikna edecek yeterli bir sebep vermesini isteyeceğim!"

"... Eğer layık olmadığını söylüyorsam öyledir!" Henkgong'un soğuk sesi her an kontrolünü kaybedebilirmiş gibiydi: "Kızımın gelecekte Anka Tanrısı olacağı gerçeği bile bu dünyada ona layık kimsenin olmadığını kanıtlıyor!!"

"Ne basit bir bahane!" Cang Yue hafifçe gülümserken Hengkong ile kafa kafaya gitti. Kaynak gücü açısından ikisi tamamen farklı boyuttalardı ve tahta geçişleri arasında yüz sene fark vardı. Ama bilgelik konusunda o Hengkong'dan aşağı kalır değildi: "Ancak bu İmparatoriçenin Feng Xue'er'in neden mutlaka Yun Che ile evlenmesi gerektiğine dair birkaç nedeni var."

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin