İlahi Ankanın Kabusu

359 63 1
                                    


Dört Büyük Kutsal Bölge dışında Hükümdara sahip olan tek yer İlahi Anka Tarikatıydı. İlahi Anka Tarikatının tarihindeki ilk Hükümdarın ortaya çıkışı tarikatın gücünün tamamen farklı bir seviyede olduğunu gösteriyordu. Bu tarikatın gücünün giderek Hükümdarların sayısını arttırabilecek boyutta olduğunu gösteren en büyük belirtiydi.

Bin sene önce İlahi Anka Tarikatındaki Hükümdar sayısı onu aşmıştı. Bu, kıtadaki herkesi şok etmişti ve buna Dört Büyük Kutsal Bölge de dahildi. Bu da aynı zamanda İlahi Anka Tarikatının Dört Büyük Kutsal Bölge ile aynı seviyede konuşma hakkını elde ettiği anlamına geliyordu.

Bu beş bin yıl içinde İlahi Anka Tarikatındaki Hükümdarlar her zaman yaşlılıktan ölmüştü ve açık pozisyonları dolduran Hükümdarlar her zaman daha güçlü oluyordu. Ve savaşta ölen bir hükümdar tarihlerinde hiç olmamıştı. Şu anda tarikat içinde toplam On Üç Hükümdar bulunuyordu ve gizledikleri daha güçlü bir kozları olabilme ihtimali olsa da on üç sayısını çok fazla geçemezdi. Bu nedenle bir hükümdarın ölüşü doğrudan tarikatın gücünü büyük ölçüde düşürecekti. Ve tüm tarikatta bu sonuç sadece parmaklarının kırılması ile ifade edilemezdi. Bunun yerine, bu sanki ellerinin kopması gibiydi!

Sanki tarikatın sahip olduğu onlarca mihenk taşından birisi parçalanmıştı!

Bu nedenle Hengkong'un sözleri hiç şüphesiz tüm Anka üyelerinin kulaklarında gök gürültüsü gibi patlamıştı.

Anka büyükleri ve prenslerinin ifadeleri büyük ölçüde değişmişti. Onlar tarikat liderinin sözlerini bizzat duymuş olsalar da ne olursa olsun buna inanamıyorlardı.

"İmkansız, sonuçta Büyük Tianyu bir hükümdardı, dünyadaki en güçlü varlıklardan biriydi! Nasıl ölebilir... İmkansız..."

"Yoksa Yun Che... Hayır, imkansız... Büyük Tianyu'nun gücü ile nasıl olur da Yun Che'ye yenilebilir... Kutsal Bölgelerden biri ile karşılaşsa bile bu kadar kısa sürede bir kaza ile karşılaşmaz.. Tarikat Lideri bir tür hata olmalı."

"Tianqing... Peki ya Ulu Büyük Tianqing..."

Anka büyükleri kalabalığı heyecanlandı. Bir Hükümdarın ölümü büyük bir kayıptı ve dört prensle beş büyüğün ölümünden çok daha ağır bir darbeydi. Hengkong'un ifadesi ölü gibi soluktu; çoktan Yun Che'nin bunu yapabileceğini hafifçe tahmin etmişti... Ruhu ve ifadesi biraz bile rahatlamadan başka bir ruh damgasının parçalanma sesi zihninde oluşarak gözlerinin bir kez daha genişlemesine neden oldu... Zaten aşırı rahatsızlık içinde olan göğsü sanki başka bir zehirli bıçak tarafından delinmiş gibiydi...

"Büyük Tianqing de öldü..."

Hengkong usulca konuşurken gözleri ve yumuşamış bedeni bu ağır şok altında daha fazla güç sergileyemedi.

Başka bir Cennetsel yıldırım herkesin ruhuna isabet ederek gözleri önündeki dünyanın dönmesine neden oldu.

Tarikatlarının tüm çekirdek üyelerinde ruh damgaları bulunurdu ve bu ruh damgaları o neslin tarikat liderinde olduğundan o kişilerin hayatlarını devam ettirip ettirmediği tarikat lideri tarafından bilinirdi. Öldükleri an ruh damgaları parçalanır ve ilk önce bu haberi tarikat lideri öğrenirdi.

Bu sözleri bizzat Hengkong söylemişti ve o şaka yapan biri değildi. Tonu ve tepkisi açıkça Tianyu ve Tianqing'in ruh damgalarının parçalanarak yok olduğunu gösteriyordu.

"Tam... Tam olarak kim yaptı?" Feng Feilie titreyen sesi ile konuştu.

"Yun Che olamaz... Yun Che en büyük yetenek olsa bile onun iki Ulu Büyüğün dengi olması ve hatta bu kadar kısa sürede onları öldürmesi imkansız... Tam olarak kim?" Feng Ximing homurdandı.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin