Dokuz Güneşin Kutsal Yeşimi

363 61 1
                                    


''... Değil mi? O zaman bütün Altın Karga gücüm miras kalacak ! Ejder Tanrı Ruhu'nu kazanmış biri nasıl sıradan olabilir ? O gerçekten Altın Karga'nın mirasını bir dünyada en çok hak eden kişi!''

Eğer Ejder Tanrı'sının bütün gücü ile karşılaştırırsak Altın Karga doğal olarak onunla eşit olamazdı. Ancak, Yun Che'nin gücü çok zayıftı. Altın Karga Ruhu'nun iradesine kıyasla, Ejderha Tanrısı'nın gücü nasıl kıyaslanabilirdi ? Sonraki anda, Ejderha Tanrısı'nın gücünün baskısı altında geri çekilen Altın Karga'nın alevleri anında Yun Che'nin bütün ruh alanını patlayan bir yanardağ gibi doldurdu... Ancak,Ejderha Tanrısının Ruhu hala Ejderha Tanrısı Ruhuydu. Gökyüzü Kaynak Bölgesi'nin insan bedeninin içinde var olmasına rağmen, Altın Karga Ruhu yüzlerce nefesinin alanını kullanmak zorundaydı. Ancak o zaman tamamen kontrolü altında tutabilirdi.

Bütün Hayali Şeytan Bölgesi ve Gökyüzü Kaynak Kıtasında, Yun Che dışında başka kimsenin Altın Karga Ruhu'nun baskısı altında bu kadar uzun süre dayanamayacağı söylenebilirdi.

''Bu çocuk, bu yücenin daha da çok ilgisini çekti!''

Ejderha Tanrısı'nın Ruhu'nun bastırılması,Altın Karga alevlerinin Yun Che'nin ruhunun bütün alanında oluşmasına neden olmuştu. Bedenindeki Anka Kuşu neslini bedeninde silmeden önce,ilk olarak Anka Kuşu'nun izini ruhundan silmek gerekliydi; bu şekilde, bedenindeki Anka Kuşu kanı köklerini kaybederdi böylece bir anda kolayca tamamen silinirdi.

Bir göz açıp kapayışında,Yun Che'nin ruh alanındaki Anka Kuşu izi Altın Karga Ruhu'nun zihninin önünde belirmişti.Anka Kuşu izini yok etmek göz kırpmak kadar kolay olurdu onun için.

"Hmph! yüce beklenmedik bir şekilde inisiyatif kullanmak zorunda kaldı ve onun soyunun devam etmesi için büyük acılara katlandı! Bunların hepsi senin yüzünden,Anka Kuşu'nun gözünün kamaşması,önce onu çalması... Defol buradan!''

Düşüncelerini takiben,alev denizinden altın alev sütunları fırladı ve Anka Kuşu izine doğru koştu.

Boom!!

Yun Che'nin ruhundan sersemletici bir gürleme duyuldu ve altın alevler şiddetli bir şekilde patladı... Ancak,bütün ruh alanında yanan alevlerin içinde,Anka Kuşu izi yok olmamıştı;onun yerine,altın parıltılarla parladı... Çok yoğundu,Altın Karga alevlerinin parlaklığından birazcık bile daha zayıf değildi.

Moloz!!

Anka Kuşu'nun aşırı yankılanan ve keskin olan haykırışı heybetli bir şekilde duyuldu ve altın Anka Kuşu silueti uzun Anka kuşu tüylerini sürükleyerek havaya doğru uçtu.Etrafı şiddetli rüzgarlar tarafından yutulmuş gibi görünen Altın Karga alevlerinin hepsi,yakınına yaklaşamayacak kadar aciz bir şekilde zorla ruhunun bir köşesine itildi.

''N... Ne!!''

''Anka Kuşu... Köken Ruhu!!''

O anda,Altın Karga'nın alevleri artık daha fazla yaklaşamıyordu,Altın Karga Ruhu'nun zihni kesinlikle şoktaydı.

''Neden... Anka Kuşu bile... Köken ruhunu vermiş!''

''Bu insan... Neler oluyor... Sadece İblis Tanrısı'nın gücünü taşıdığı için... Olabilir mi?!''

''Neden!''

Anka Kuşu'nun silüeti Yun Che'nin ruhunun ortasına daldı, etrafını çevreleyen Altın Karga'nın alevlerine kibirli bir şekilde baktı. Aşırı ışık saçan iki parlaklık birbirlerini yansıttılar... Ve daha önceden Anka Kuşu izinden kurtulacağına söz veren Altın Karga'nın alevleri uzun bir süre ilerleyemedi.Altın Karga'nın şaşkınlığı ve tereddüdü uzun bir süre sürdü. Sonunda duyguları sabitlendiğinde Anka Kuşu'nun ruhunu bastırmayı seçmedi, onun yerine yüzünü çevirerek Yun Che'nin anılarını gözden geçirmeye başladı.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin