Частина 327-328

30 9 0
                                    

Лу Ган відповів: «Я піду перевірити».

Сонг Сі кивнула. Був китайський Новий рік. Вона хотіла, щоб атмосфера була більш святковою.

«Діти, ви любите феєрверки?»

Вираз обличчя  Юджіна залишився байдужим.

З іншого боку, Лу Суо поплескав у долоні та сказав: «Я люблю їх запалювати».

Через деякий час Лу Ган повернувся.

«Вибачте. Тут нічого немає. Я щось знайду, коли ми повернемося додому».

"Ура!"

Лу Суо підбадьорився.

Лу Ган подзвонив Лу Хунйону, щоб перевірити ще раз. Дійсно, феєрверку не було. Лу Хунйон не любив шуму, тому в його будинку їх не було.

«Завтра я теж влаштую для вас шоу», — сказав Лу Ган, погладжуючи Лу Суо по голові.

Гаразд."

Лу Суо слухняно кивнув.

«Чи знає мій дядько про справжні почуття свого батька? Напевно ні. Це ганьба».

Лу Суо припустив, що Лу Ган любить Лу Хунйона. Зрештою, хто б не любив власного батька?

Усю ніч Лу Суо звертав особливу увагу на вирази обличча Лу Гана.

Лу Ган помітив це і запитав: «Чому ти продовжуєш на мене дивитися?»

Лу Суо відповів з усмішкою: «Тому що ти такий гарний!»

Лу Ган посміхнувся.

«Ти підлещуєшся до мене, щоб щось приховати?»

Лу Суо швидко похитав головою. Потім він насупився і кокетливо сказав: «Звичайно, ні».

Лу Ган усміхнувся й обійняв маленького хлопчика. - «Справді?»

«Справді!» - Лу Суо надав невинного вигляду.

Лу Ган перестав досліджувати. У його очах Лу Суо був милою і невинною дитиною.

Сім'я з чотирьох чоловік разом обіймалася в ліжку.

Коли діти заснули, Сонг Сі дістала два червоних пакунки. Вона поклала по одному в кишені кожної дитини.

Лу Ган вимкнув світло й обійняв Сонг Сі. Він відчував її рівне дихання.

«Здається, вона спить».


Минуло трохи часу.

Лу Ган ще не спав. Він збирався попрощатися з цим місцем. Це дуже засмутило його.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now