Частина 603-604

17 2 0
                                    

Хоча Лу Ган вже бачив Сонг Сі в поліцейській формі, він все одно був приголомшений, побачивши її по телевізору. «Цей маленький поліцейський цілком пристойний», — пожартував він із Сонг Сі.

Сонг Сі зарозуміло пирхнула і проігнорувала його.

Лу Ган посміхнувся і потягнувся, щоб взяти Сонг Сі за руку. Тоді він тихо сказав їй: - «Дуже гарна, доблесна та героїчна».

«Звичайно," — Сонг Сі дуже пишаЛАся цим. Їй дуже сподобався її образ у цій драмі.

Почувши слова Сонг Сі, Лу Ган опустив голову і зареготав, його серце зворушилося. Потім він звернувся до СонГ Юджіна та Лу Суо, кажучи: 

«Маленький Суо, Юджін, як щодо того, щоб ви принесли нам трохи фруктів і закусок, щоб ми поїли, поки ми дивимось?»

"Гаразд."

 Хоча Лу Суо був спантеличений тим, чому вони мали принести їжу лише після ввімкнення телевізора, він не відхилив прохання Лу Гана. Він слухняно підвівся і потягнув Сонг Юджіна на кухню.

Сонг Сі виявила, що наказ Лу Гана своїм дітям принести  їсжу був  трохи дивним. Хіба вони щойно не закінчили вечерю? Вона обернулася, щоб поглянути на нього, і вже збиралася щось сказати, коли Лу Ган поцілував її.

«Офіцер Ю, чи можете ви прийти до мене сьогодні ввечері? У мене є деякі «претензії», я хотів би зізнатися вам...» Лу Ган був дуже близько до Сонг Сі, і їхні губи були притиснуті одне до одного.

Сонг Сі відчувала, як губи Лу Гана тремтіли від кожного його слова. Її обличчя миттєво спалахнуло. Вона сказала: «Які у вас можуть бути «претензії»? Офіцер Ю не має часу марнувати з вами. Вона все ще має відстоювати справедливість!»

"Добре, тоді ...." - Лу Ган закусив губу. - «Я просто потерплю і сам піду до мрії офіцера Ю».

Сонг Сі не могла стримати сміху. Вона відповіла на його поцілунок і тихо сказала: «Оскільки ти наполягаєш, мабуть, мені доведеться погодитися».

Коли двоє дітей повернулися, Сонг Сі та Лу Ган вже припинили свою короткочасну близькість. Двоє дорослих справді були хорошими акторами. Вони вже сиділи на дивані й дивилися телевізор із прямими обличчями.

Сонг Юджін і Лу Суо не здогадувалися, що зробили їхні батьки після того, як вони пішли. Вони слухняно простягнули виноград Сонг Сі та Лу Гану: «Тату, мамо, візьміть винограду."

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now