Сонг Сі повернулася в готель і прийняла душ. Невдовзі вона заснула. Їй рідко вдавалося спати. Вона прокидалася лише в обід наступного дня, коли сонце було високо.
Після сніданку Сонг Сі знову пішла зніматися. Сьогодні була її вечірка наприкінці зйомок, і так сталося, що вона могла дивитися сцени інших. Чу І ще мав зняти ще кілька сцен, тож вона спостерігала здалеку, думаючи, наскільки кращою стала гра Чу І.
Цянь Ву був режисером, який дуже добре вмів розкривати таланти. Він міг знайти точки сумісності з персонажем кожного актора відповідно до його характеристик, поглиблюючи цю сумісність і роблячи їх більш вправними у цій ролі. Таким чином, подальший успіх Цянь Ву був багато в чому пов'язаний з його проникливими очима. Для акторів було велике щастя зустріти такого режисера.
Спочатку Чу І був гарною і простою людиною. Однак під постійним копанням Цянь Ву він нічим не відрізнявся від гангстера на вулиці. З першого погляду навіть не можна було сказати, що він знаменитість, не кажучи вже про дуже великодушну та жорстку.
Після завершення сцени Чу І здалеку побачив Сонг Сі та підійшов.
«Я чув, що ви закінчили зйомки».
Сонг Сі кивнула. - «Схоже, ви теж скоро закінчите».
«Так, за кілька днів», — відповів Чу І.
Оскільки вони поспішали знімати сцени Сонг Сі, сольні сцени інших ролей другого плану були відкладені на кілька днів.
«Тоді удачі».
Поки вони розмовляли, вони побачили, що до них йде Ші Мінью. Першим пішов Чу І.
Сонг Сі подивилася на Ши Мінью, що стояв перед нею, і навмисне сказала: «Сценарист Ши, ви не збираєтеся дати мені інший сценарій, чи не так? Хоча насамперед мушу сказати, що сценарій цього разу не може бути депресивним. Я хочу добре провести час зі своєю родиною, але я не можу цього прийняти з моїм поточним настроєм».
Ши Мінью на мить був приголомшений, перш ніж усміхнутися. Він ніби згадав день завершення зйомок фільму «У пошуках небезпеки». Він сказав: «Цього разу я тут не для того, щоб представити сценарій. Я тут, щоб подякувати вам. Якби не ваша допомога, Цянь Ву, мабуть, усе ще почувався б жахливо. Хоча це не буде так жалюгідно, як Чень Гуйхуа, він, напевно, втратив би будь-яку надію. Ми брати. Якщо я бачу, як він зайшов так далеко, я..."
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...