Ву Ченфей втратив дар мови. «Чому ці слова прозвучали так знайомо?»
Сонг Юджін просто хотів якнайшвидше закінчити зйомки й отримати свою зарплату. Тому він сказав: «Немає потреби нервувати. Я вам допоможу, якщо виникнуть проблеми».
"...Дякую."
"Ласкаво просимо. Я готовий допомогти, тому що у вас хороші стосунки з моєю сестрою».
Ву Ченфей розсміявся і швидко повернувся до нормального життя.
Вони знову знімали сцену.
Сонг Юджін замкнув Ву Ченфея у ванній і спокійно сказав: «Ви занадто галасливий. Я випущу вас після того, як виконаю домашнє завдання».
Ву Ченфей постійно стукав у двері ванної кімнати.
«Ти не можеш цього зробити зі мною! Швидше відчини двері!»
Однак Сонг Юджін проігнорував Ву Ченфея і безвиразно пішов геть.
Коли Сонг Юджін був поза полем зору камер, режисер Чень крикнув: «Розріз! Це чудово."
Ву Ченфей вийшов із ванної кімнати.
Сонг Юджін попрямував до Сонг Сі. Остання погладила його по голові.
«Ти добре зіграв».
Директор Чень заздрив тому, що Сонг Юджін не уникнув дотику Сонг Сі.
«Він неймовірний. Я ніколи не зустрічав дитячого актора, який міг закінчити сцену за один дубль».
Згодом вони зняли ще одну сцену.
Ву Ченфей підняв Сонг Юджіна. Він не міг не хвилюватися.
«А що, якщо його вираз обличчя не відповідає сценарію?»
На щастя, проблем не було.
Сонг Юйджін був в основному втіленням Мі Сяосюе.
Директор Чень був здивований.
Сонг Юджін навчався дуже швидко. Він також не хвилювався, тому все виглядало природно. Крім того, він виглядав досить фотогенічно.
«Якби він був моєю дитиною, я б виростив його актором першої категорії. У нього талант!
Сонг Сі не знала, про що думає режисер Чень, і продовжувала хвалити Сонг Юджіна.
«До речі, я помітила, що ти спілкувався з дядьком Ву під час простою. Про що ви двоє говорили?»
«Я сказав йому не нервувати».
Сонг Сі розгубилася.
Тон Сонг Юджіна був спокійним. - «Я також сказав, що допоможу йому, тому що він у хороших стосунках з тобою».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...