Частина 492-493

22 5 0
                                    

«Яку історію ти хотів би почути?»

«Будь-що».

Наприкінці Сонг Юджін розповів історію про «Чарівну лампу Аладдіна». Його голос був м'яким і ніжним.

Лу Суо слухав і заплющив очі. Згодом він заснув.

Цього разу Лу Суо бачив набагато кращий сон. Він мріяв мати чарівну лампу. Вийшов джин і сказав: «Я можу виконати три твої бажання».

Лу Суо швидко загадав своє бажання.

«Я хочу вічно жити з батьками та дядьком! Хочу, щоб дядькова нога швидше видужала! Я хочу, щоб наша сім'я була щасливою!»

Після цих слів з'явилися батьки Лу Суо. Він весело засміявся.

Сонг Юджін спостерігав, як усмішка повільно з'явилася на обличчі Лу Суо, і припинив розповідати історію.

«Я ніколи раніше не бачив, щоб він поводився так... Мені, мабуть, варто піти і поговорити з Су Сіном».

Сонг Юджін хотів підтвердити, чи справді батько Су Сін був убивцею. Мати цю інформацію було життєво важливо.


Наступного дня Сонг Юджін стежив за Лу Суо. Коли Лу Суо встав і збирався вийти з класу, він відклав ручку і сказав: «Я піду з тобою».

Лу Суо почувався трохи безпорадним. - «Я не збираюся його шукати».

«О».

Лу Суо пирхнув. - «Не дивись на мене так. Тобі також заборонено йти за мною».

Сказавши це, Лу Суо пішов.

«Це мій шанс зустрітися із Су Сіном».

З цією думкою  Юджін пішов прямо до класу Су Сіна.

Су Сін щойно вийшов із ванної кімнати. Раптом хтось зупинив його на місці. Він злякано відступив і з жахом підвів голову.

«Почекай... Він не Лу Ран і не його друзі».

Обличчя Сонг Юджіна було холодним, але не лютим. Так чи інакше, він не гаяв часу і запитав: «Су Сін? У мене є до тебе питання."

Су Сін стиснув губи.

«Це про мого батька? Він теж хоче з мене знущатися?»

Сонг Юджін продовжив: «Твій батько потрапив у аварію минулого серпня? Пара загинула на місці, один отримав важкі травми».

Обличчя Су Сіна зблідло. Він злякано подивився на Сонг Юджіна.

«Звідки він знав? Що він намагається зробити?»

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now