Сонг Сі вщипнула його обличчя. - «Ми все ще записуємо. Якщо хтось рано прокинеться...»
Лу Ган тримав руку Сонг Сі у своїй і посміхався. - «Просто скажи їм, щоб замовкли. У будь-якому випадку, наразі запис закінчено. Чи не підемо ми завтра додому?»
Зрештою Лу Ган там не ночував. Після спілкування з Сонг Сі він сказав їй лягати спати раніше і повернувся до своєї кімнати.
Запис естради цього разу був дуже коротким, кожен випуск монтувався окремо. Усі із задоволенням поснідали, обмінялися контактною інформацією та попрощалися з парою, Джі Юе та Се Чуань. Одні пішли додому, а інші пішли на роботу.
Лу Суо сидів на дивані, час від часу виглядаючи з дому. Він звернувся до Юджіна і запитав: «Вони повернуться сьогодні?»
Сонг Юджін читав книгу, тихо відповідаючи на знак згоди.
У цей момент Лу Суо повернув голову, щоб знову подивитися назовні. Звісно, за яскравим вікном від підлоги до стелі під деревом стояв чорний автомобіль. Він схвильовано сказав: «Мама й тато повернулися».
Сонг Юджін відклав свою книгу й подивився. Це справді була машина Лу Гана.
Побачивши, що Лу Ган нарешті повернувся, Лу Суо встав і кинувся за двері, пройшовши через двір і прямо стрибнувши Лу Гану на руки.
Лу Ган покрутив його на руках, а потім втягнув Лу Суо.
Лу Суо потер обличчя Лу Гана і ніжно сказав: «Тату, я так за тобою сумував».
"Я теж сумував за тобою", - сказав Лу Ган.
«Чи було весело працювати з мамою?» - Лу Суо нахилив голову і з цікавістю запитав Лу Гана.
Лу Ган подивився на Сонг Сі поряд і м'яким тоном сказав: «Це було дуже весело».
«Тоді я хочу піти наступного разу», — негайно сказав Лу Суо.
«Добре», — пообіцяла Сонг Сі. - «Я візьму тебе, якщо буде можливість».
Потім вона обернулася, щоб заглянути у будинок, і побачила Юджіна, який не поспішаючи підійшов. Він тримав руки в кишенях і не виглядав таким схвильованим, як Лу Суо. Сонг Сі підійшла і нахилилася, щоб погладити його по голові.
Сонг Юджін удав, що ухилився, перш ніж слухняно дозволив їй доторкнутися до нього.
«Я повернулася», — прошепотіла йому Сонг Сі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...