Лу Ган глибоко вдихнув. Йому було важко на серці. «Здавалося, що я пройшов довгий шлях...»
Раптом хтось підійшов до Лу Гана.
Це була Сонг Сі.
"Га? Чому вона тут?»
Лу Ган був здивований, але в нього не вистачило сил це показати. Він просто виглядав самотнім і сумним.
Сонг Сі відчула переповняючий сум Лу Гана. Вона зробила крок уперед і обняла його.
Лу Ган опустив голову й сперся на її плече. Він рідко показував цю сторону себе.
Сонг Сі міцно обійняла Лу Гана. Її серце боліло.
Ніхто з них не говорив.
***
Відчуваючи себе виснаженим, Лу Ган пішов спати, щойно повернувся додому. Сонг Сі була поруч із ним. Вона дивилася, як він заплющив очі.
Лу Ган спав понад двадцять чотири години.
Лу Суо занепокоїлася.
«Чому він ще не прокинувся?»
Час від часу Лу Суо заглядав у кімнату Лу Гана.
«Мамо, чому тато ще не прокинувся? Він не вечеряв учора і пропустив сьогоднішній обід. Що не так з ним?"
Сонг Сі погладила Лу Суо по голові й ніжно сказала: «Твій батько виснажений. Просто дай йому поспати ще трохи, гаразд? Коли він прокинеться, він буде вечеряти з нами. Не хвилюйся, я тут. З ним все буде добре».
Лу Суо довірився Сонг Сі та кивнув.
Ця сцена змусила Лу Суо згадати час, коли Лу Ган був у комі. Природно, він не міг не хвилюватися.
«Мамо, ти повинна сказати мені, коли тато прокинеться».
"Звісно. Я скажу."
Сонг Сі посміхнулася і спостерігала, як Лу Суо відійшов.
Очі Лу Гана все ще були закриті.
«Він, мабуть, дуже втомився...»
Коли Сонг Сі повернулася додому, вона була здивована, побачивши, що Чжан Хуан дивиться телевізор разом з дітьми. Лу Гана ніде не було.
Чжан Хуан також був здивований, побачивши Сонг Сі. Він швидко допоміг віднести її багаж.
«Ви закінчили зйомки? Або ви взяли відпустку?»
«Я у відпустці. Виробнича команда змінює місце розташування, тому я можу залишитися на три-п'ять днів».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...