Пан Сяохуей схопилася за груди й скрипнула зубами. Вона не могла помстити.
«Це вина Сонг Танджуна! Він марний!
***
Школа закінчилася на день.
Лу Суо щасливо тримав руку Юджіна.
«Його біологічний батько більше не зможе його забрати». З цією думкою Лу Суо мало не підскочив від радості.
Не встигли двоє дітей дійти до машини Чжан Хуана, як їх хтось зупинив.
Лу Суо підсвідомо міцніше стиснув руку Юджіна. Це знову був біологічний батько Сонг Юджіна?
«Маленький Суо».
Людина була одягнена в чорний костюм. Він виглядав досить чемно.
«Твій дідусь хворий. Він послав мене за тобою. Ти мене не пам'ятаєш? Ми зустрічалися раніше».
Лу Суо міг смутно пригадати людину перед ним. Однак він не хотів бачити Лу Хунйона.
Не сказавши більше ні слова, Лу Суо потягнув Юджіна у інший бік.
Чоловік швидко погнався за Лу Суо. Він простягнув руку й схопив Лу Суо за плече.
Сонг Юджін негайно перехопив і безжально витріщився на чоловіка.
Чоловік був збентежений. Він не очікував, що дитина буде настільки агресивною.
Сонг Юджін холодно сказав: «Іди геть».
Раптом позаду почувся ніжний, але холодний голос. - "Ти не чув, що він сказав?"
Це була Сонг Сі. Її супроводжував Чжан Хуан.
Сонг Сі відштовхнула чоловіка вбік і підійшла до двох дітей.
«Я тут, щоб забрати своїх дітей зі школи».
Сказавши це, вона погладила дітей по голівках.
«Міс Сонг, пан Лу хворий. Він хоче побачити свого онука. Ви б не відмовили йому в проханні, чи не так?»
Сонг Сі холодно засміялася.
«Мені шкода. У мене немає моралі. Якщо він захворів, він повинен відвідати лікаря. Діти не мають сильної імунної системи. А якщо він передасть мікроби моєму синові?»
«Це не те, що невістка повинна говорити».
Сонг Сі знову засміялася.
"Невістка? Хіба ви щойно не називали мене міс Сонг? Ті, хто не знає краще, подумають, що я досі самотня! У будь-якому випадку, перестаньте нам заважати. Ми йдемо додому їсти. Діти не повинні голодувати».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...