Того вечора всі дуже веселилися, перш ніж завершилася вечірка.
"Побачимось." - Сонг Сі посміхнулася режисерові Ченю, Ву Ченфею та Цінь Яньсіну.
Вони посміхнулися й попрощалися з нею, дивлячись, як вона сідає в машину.
Оскільки Сунь Цінь поклала багаж Сонг Сі в машину перед обідом, вона попросила водія їхати прямо до готелю, де був Лу Ган.
Лу Ган знав, що вона сьогодні закінчить зйомки, тому навмисне залишив час, щоб вона та її колеги востаннє провели час разом. Він залишився у готелі, щоб допомогти їхнім двом дітям зібрати багаж.
Сонг Юджін завжди був дисциплінованою дитиною. Свій чистий одяг і штани він вже склав і поклав у валізу. Він також поклав свої книжки до сумки, тому майже закінчив пакувати речі.
Лу Суо, з іншого боку, не був таким швидким і навіть тягнув ноги. Хоча це було властиво звичайним дітям. Жодна дитина в цьому віці не збиралася б сама пакувати свій багаж. Його одяг був розкиданий всюди. Деякі речі були випрані та неприбрані, а деякі, які навіть не носили, лежали в багажі. Тепер, коли йому довелося прибирати все самотужки, його розум був так само розсіяний, як і його одяг, і він не знав, з чого почати.
Лу Ган побачив, що Лу Суо дивиться на нього з невинним виразом обличчя, чекаючи його допомоги. Він вказав на Сонг Юджіна і сказав: - «Чи не можеш ти спробувати навчитися у свого брата? Подивися на його багаж, а потім подивися на свій».
Лу Суо кліпав очима. Він впевнено сказав: «У нас вдома вже є старший брат. Тату, ти хочеш ще одного брата?»
Лу Ган втратив дар мови. Він ущипнув Лу Суо за обличчя та сказав: «Ти спритний, чи не так?»
Лу Суо посміхнувся, і його очі трохи викривилися. «Я завжди був дуже розумним».
Лу Ган вщипнув Лу Суо за обличчя. - «Ну що ж, моя розумна дитино. Будь ласка, швидко склади одяг. Ми маємо їхати додому завтра вранці».
"Ти підеш з нами, тату?" — спитав Лу Суо.
"Так." - Лу Ган злегка кивнув.
Лу Суо був у захваті. Він підняв одяг та поклав його на ліжко. Він почав його повільно складати, і поки що це все було безладно, але він вже був дуже задоволений.
Коли Сонг Юджін побачив, як вони з Лу Ганом складали одяг, він підійшов, щоб допомогти їм. Як тільки він вжив заходів, ситуація одразу змінилася. Лу Ган повернувся і посміхнувся йому. Його очі були ніжними, коли він ніжно торкався голови Сонг Юджіна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...