Сонг Сі втратила дар мови. Вона більше не витримала!
Лань Сюе пирхнула і дістала листа. - «Цей лист був написаний батьком молодого майстра Лу. Там написано: «Не забувай, що ти повинен робити. Пора помститися за матір!»
Сонг Сі не очікувала, що Лу Ган матиме лінію помсти. Вона збентежено запитала: «Що відбувається?»
Лу Ган безпорадно зітхнув. = «Сім років тому моя мама була у важкому стані, її потрібно було терміново відправити у лікарню. Зрештою, вона потрапила в ДТП через те, що хтось був за кермом п'яний... Тому мама запізнилася на кілька хвилин і не врятувалася. Мій тато був дуже сумний. Пізніше він дізнався, що водій Ван потрапив у аварію під час алкогольного сп'яніння... Оскільки він знав про водія Вана, мій тато хотів убити його та старого господаря», – пояснив він. - «Хоч це сталося, я справді люблю Сяо Сі. Я б не зробив цього з її батьком. Тому тато сказав мені це, бо я не хотів цього робити».
«Ти справді не хочеш помститися за свою матір?» - Сонг Сі глянула на нього.
«Це не так. Думки мого тата трохи екстремальні. Він наполягає на тому, щоб відстежити це до твого батька, але якщо подивитися на це з іншого боку, мадам Джі теж заслуговує на смерть. Нічого з цього не сталося б, якби вона не обмовила Водія Вана. Крім того, є ще Лань Сюе. Якби не можливість покращити життя його сестри, водій Ван не прийшов би до вас додому, щоб стати водієм...» - Лу Ган кивнув і сказав: «Звичайно, Лань Сюе заслуговує на смерть. Ти ставишся до неї як до друга, а вона хоче бути твоєю дружиною».
Сонг Сі вважала, що це пояснення також було розумним.
Після того, як Лань Сюе закінчила говорити, Джи Юе та Друга молода міс Сю Цінь також згадали про знайдені докази, і раунд відрахувань завершився.
Як підсумував детектив Се Чуань, - "Наразі мотиви всіх такі: Сяо Сі не була біологічною дочкою старого майстра. Оскільки старий майстер віддавав перевагу чоловікам, а не жінкам, вона, швидше за все, отримає найменшу спадщину. Вона могла вбити когось заради спадщини. Молодий майстер Лу вбив би, щоб помститися за матір; Син мадам Джи не є сином Майстра. Він також могла вбити когось заради спадщини. Молодий майстер міг би вбити заради своєї спадщини та не дати своїй сестрі заручитися; Лань Сюе може вирішити вбити, щоб помститися за свого брата та не дати Сяо Сі заручитися. Гао Цзін вбив би, щоб помститися за свою колишню дівчину; Друга молода міс Сю Цінь була єдиною без мотиву? Якби їй довелося, це, мабуть, вона вбила би Гао Цзіня».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...