Частина 593-594

21 2 0
                                    

Сонг Сі подивилася на насмішкувату усмішку на обличчі Сонг Хе й у гарному настрої сказала: «Ти здивований? Що у твоєї слабкої і дурної доньки міг бути такий момент? Ну, це справжня я. Ти відчуваєш злість? Невдоволений? Ось як ми з мамою почувалися, коли нас виганяли. Ми не можемо прийняти твої зміни. Ми були такі злі, пригнічені, незадоволені та сумні».

Сонг Хе був повністю приголомшений інцидентом, що стався перед ним! Тоді він ніколи не думав, що помилився, зробивши такий вибір. Зрештою, кому хотілося б мати вдома слабку стару жінку після успішної кар'єри? Що було поганого в тому, що він хотів почати все спочатку? Що стосується Сонг Сі, то дочка, яка так нагадувала свою некомпетентну матір, створила б йому лише проблеми. То яка користь була тримати її?

«Ти думав, що кожного разу, коли я приїжджаю сюди, я хочу повернутися до родини Сонг і бути твоєю дочкою? Цього ніколи не було! Я просто хотіла грошей. Таким чином ми з мамою могли б жити краще. Після того, як вона померла, я все ще не відмовилася просити у тебе грошей. Твої гроші наполовину мамині, то чому б мені їх не взяти? Чому це має бути корисно тобі та родині твоєї коханки? Ти справді думаєш, що ти мені подобаєшся і я дбаю про тебе? Припини мріяти. Кому потрібен такий батько, як ти? Якби не гроші, я б не потурбувалася тебе побачити. Кожного разу, коли я бачу тебе, я відчуваю огиду».

Сонг Хе розлютився, коли почув ці обурливі слова. Його груди різко підіймалися й опускалися.

 "Замовкни! Замовкни!"

«Чому я маю мовчати?»  - Сонг Сі подивилася на нього з усмішкою. - "Чи я сказала щось не так? Ти незадоволений тим, що я мала сказати? Як це могло бути? З давніх-давен добрі ліки гіркі, а чесні слова неприємні для вух. Я щира». 

Вона підійшла до старого перед собою і жорстоко сказала: «Як сумно. У твоєму житті двоє дітей. Одна хоче тебе вбити, а іншій на тебе байдуже. Ми обидві робимо це за твої гроші. Як батько, ти справді невдача».

Сонг Хе був такий злий, що ледь не вирвав кров. Він подивився на людину перед собою. Це була його донька, дочка, на яку він завжди дивився зверхньо, ​​але таємно почувався з нею. Він дивився зверхньо на боягузтво та дурість Сонг Сі. Він дивився на неї зверхньо, ​​як на собаку, яка приходила, хоча її знову і знову відганяли. Однак саме через її боягузтво та дурість він відчував себе достатньо могутнім, щоб контролювати життя інших людей. Крім того, через це він був дуже впевнений у Сонг Сі і думав, що така людина, як вона, ніколи його не зрадить. Найважливішим у житті Сонг Сі було отримати його схвалення.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now