Частина 484-485

22 5 2
                                    

Лу Хунйон глянув на Лу Цзе, почуваючись трохи безпорадним і злим. Зрештою, він зітхнув.

«Ти бачив, в якому стані Лу Ган. Я нічого не можу для нього зробити. Кому, крім тебе, я можу допомогти? Зараз проблема у твоєму третьому дядьку. У тебе немає можливостей заткнути йому рот. Якщо ти хочеш міцно сидіти на цій позиції, ти повинен покращити або збільшити свої акції. Ти розумієш, що я хочу сказати?»

Лу Цзе не очікував, що Лу Хунйон дасть йому пораду.

«Але як я можу отримати більше акцій?» Більшість із них належать членам-засновникам корпорації Лу та родині Лу. Вони не дурні. У корпорації Lu все добре, тож хто б її продав? Зачекайте... Ось Лу Хен!

Лу Хен мав багато акцій, і Лу Ган успадкував їх.

«Я знаю, що Лу Ган нікому не віддасть акції Лу Хена, але що, якщо їх обміняють на Лу Суо?»

Лу Ган піклувався про Лу Суо більше, ніж будь-що на цьому світі. Якби Лу Цзе зміг створити між ними розрив і переконати Лу Суо жити з ним, акції автоматично опинились би в його руках.

«Лу Суо завжди був милою та слухняною дитиною. Швидше за все він мене послухає. Немає шкоди спробувати. Крім того, це не те, що мої акції зменшаться, якщо я зазнаю невдачі».

Лу Цзе подивився на Лу Хунйона і смиренно сказав: «Я розумію».

Лу Хунйон спостерігав, як Лу Цзе пішов.

«Все йде за моїм планом. Якщо Лу Цзе зможе отримати акції Лу Хена, це зміцнить мою позицію як найвпливовішої людини в корпорації Лу».

Лу Хунйон дуже хвилювався відтоді, як стало відомо про заповіт Лу Хена.

«Лу Ган не повинен повернутися в компанію і дізнатися правду».

Лу Хунйон насправді був радий, що Лу Ган втратив свій бойовий дух. Інакше йому було б погано.

«Зітхання... корпорацію Лу має успадкувати моя дитина, і на даний момент лише Ці Юйчуань може досягти успіху».

***

Після школи Лу Суо взяв Сонг Юджіна за руку, і вони вийшли. Біля воріт школи діти побачили Лу Цзе.

«Маленький Суо, я тобі дещо приніс».

Лу Цзе посміхнувся. На його обличчі був ласкавий вираз

"Га?" - Лу Суо був розгублений.

Лу Цзе дістав дорогу іграшку.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now