Частина 607-608

17 2 0
                                    

«Це дрібниця. Я був дуже задоволений результатами Сонг Ci. Вона навіть привернула стільки уваги до «Поліцейської історії. Я їй дуже вдячний». Директор Лян чітко говорив про вдячність і образу. Він не любив їх приховувати.

«Тоді, директоре Лян, якщо у вас буде відповідний сценарій у майбутньому, ви повинні зв'язатися з нами». -  посміхнувся Ян Хаоран .

"Звичайно. Гра Сонг Сі хороша. Вона приземлена і готова наполегливо працювати. Я б хотів, щоб у мене завжди була така актриса. Коли буде підходяща роль, я обов'язково її шукатиму знову. Я просто боюся, що її графік цього не дозволить, оскільки вона стає все популярнішою».  - Режисер Лян був цілком задоволений Сонг Сі.

Коли Ян Хаоран почув це, він одразу сказав: - «Про що ви говорите? Ми завжди знайдемо для вас час, директоре Лян!»

Директор Лян негайно голосно розсміявся. Менеджер Сонг Сі дійсно вмів говорити.

Вони обмінялися ще кількома словами, перш ніж Ян Хаоран поклав слухавку. Він знову пішов перевірити форум. У підсумку вболівальники Сонг Ci все ж мали невелику перевагу. У поєднанні з популярністю, яку Сонг Сі здобула завдяки серіалу, не знадобилося багато часу, щоб приховати несприятливі публікації. Це була сила вболівальників. Компанія ще навіть не встигла нічого зробити.

Тепер залишилися тільки хейтери, які постійно постили. Крім того, деякі шанувальники продовжували відповідати, через що час від часу деякі з'являлися на головній сторінці. Однак, порівняно з попереднім часом, цього було замало.

Що стосується ненависників і шанувальників, які надсилали приватні повідомлення Ши Бінбін, чекаючи її відповіді, вони так і не отримали її. Зрештою, Ши Бінбін знала, що трапилося, і вона могла опублікувати лише підозрілі слова, щоб привернути увагу.

Ян Хаоран подивився на війну слів в Інтернеті і відчув, що Ши Бінбін була досить розумною. Шкода, що вона не використала свій розум там, де треба. Якби вона сказала речі, які межують між правдою та брехнею, вона змогла б отримати багато викриття. Навіть тепер вона все ще  відмовчувалася, ніби не знала про цю справу. Вона нічого не пояснила і не сказала. Навіть якщо її наміром було лише поскаржитися, вона навмисно довела все до цього. З таким характером вона заслуговувала на те, щоб грати лише в допоміжних ролях і ніколи не бути викритою.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now