Обличчя Лу Гана спохмурніло.
«Я дослідив матір Ци Юйчуаня. Вони з вашим батьком закінчили один університет. Вони повинні були знати один одного до того, як твої батьки одружилися. Крім того, частина її минулого була навмисно стерта».
Лу Ган нахмурився. Ці Юйчуань був старшим за Лу Гана, але молодшим за Лу Хена. Це означало, що у Лу Хунйона був роман!
Приватний детектив сказав: «Є ще дещо, що я виявив».
"Що це?"
«Якщо я не помиляюся, ваш брат також досліджував Ци Юйчуаня».
Лу Ган раптом згадав сварку між Лу Хеном і Лу Хунйоном.
У той час Лу Хунйон був розлючений.
«Тобі краще не повідомляти Лу Гану про це!»
Лу Хен грюкнув дверима і вийшов. Саме тоді він зіткнувся з Лу Ганом. Все сталося настільки раптово, що він не встиг приховати потрясіння на обличчі.
«Тому Лу Хен був такий розлючений?»
Лу Ган запитав: «Чи бачив мій брат коли-небудь Ці Юйчуаня?»
"Ймовірно. Одного разу Ці Юйчуань пішов до Лу Хена».
Очі Лу Гана були холодні.
«Чому Ці Юйчуань зустрівся з моїм братом? Розповісти йому про роман нашого батька? Як безсоромно!
Лу Ган скрипнув зубами від злості. Він хотів поламати кості іншій стороні.
«Чому ми не змогли знайти його після аварії мого брата? Де мій батько його сховав?»
Приватний детектив деякий час мовчав.
«Ваш батько дуже обережна людина. Наступного дня після аварії він покинув країну і залишився в закритому санаторії. До речі, я перевірив резюме, яке ви мені надіслали. 80% з них підроблені, включаючи його освіту».
Лу Ган втратив дар мови.
Ці Юйчуань не мав таланту. Що б Лу Хунйон отримав від своїх дій?
Очевидно, він зробив би все, щоб захистити себе та Ці Юйчуаня. Усі інші для нього лише знаряддя».
Лу Ган поклав слухавку і тихо сів у своєму інвалідному візку. Він дивився на місяць за вікном. Через довгий час він знову подзвонив.
«Я хочу якнайшвидше дві пасма волосся Ці Юйчуаня».
«Добре».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...