Частина 519-520

21 4 0
                                    

Ці Юйчуань нарешті зрозумів.

«Ти зробив це навмисно! Це пастка з самого початку!»

«Я тебе викликав через розкрадені кошти. Це ти почав нападати на мене. Ти вже забув?» — невинно сказав Лу Ган з усмішкою.

Ці Юйчуань відчув, що Лу Ган дуже добре вміє плести інтриги.

«Ти божевільний!»

Лу Ган повільно провів ножем уздовж щелепи Ці Юйчуаня.

«Як ти думаєш, чому я готовий зайти так далеко? Це не має сенсу. Між нами не повинно бути ніяких образ, чи не так?»

Серце Ці Юйчуаня стиснулося. Його очі були повні страху.

«Що він хоче сказати? Чи знає він правду? Він мстить за Лу Хена?»

Ці Юйчуань не наважувався говорити. Він міг тільки сподіватися, що Лу Ган все ще не помічає.

Лу Ган запитав: «Ти знаєш, де ми зараз?»

Ці Юйчуань усе ще мовчав.

«Це офіс мого старшого брата. Ви зустрічалися і говорили з ним раніше. Лу Хен ніколи не робив тобі боляче. Він навіть відпустив тебе. Але ти намагаєшся заволодіти його становищем, убивши його».

Лу Ган притиснув кінчик ножа до шиї Ці Юйчуаня.

"Я маю рацію?"

Ці Юйчуань міг лише затамувати подих. Він тремтів, дивлячись на Лу Гана. Втечі не було.

«Ні, ти помиляєшся. Генеральний директор Лу, що ти кажеш? Я... Ах!»

Лу Ган ще раз ударив Ці Юйчуаня ножем у плече. Останній від болю заплющив очі.

Згодом Лу Ган витяг ніж і витер кров.

«Я тут не для того, щоб слухати твої пояснення. Незважаючи на це, ти підеш за грати щонайменше на 5 років через розкрадання коштів. Сподіваюсь, поліція знайде докази того, що ти вбив мого брата. Найбільш милосердним буде смертний вирок. Інакше я мучитиму тебе все життя».

Лу Ган посміхнувся і продовжив: «Навіть якщо ти відплатиш десятьма своїми життями, цього буде недостатньо. Якби я міг, я б вічно переслідував твою душу».

Ніж Лу Гана знову торкнувся обличчя Ці Юйчуаня.

«До речі, скільки разів я тебе зараз вдарив ножем?»

Ці Юйчуань був надто наляканий, щоб говорити.

Звичайно, Лу Ган не потребував його відповіді.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now