Частина 653-654

17 2 0
                                    

На записі пісні «Life at the Foot of the Mountain» крім Сонг Сі було двоє гостей. Одним був Сюй Цінь, яка була популярною нещодавно, а іншим був Ді Чен, який щойно зробив собі ім'я. Сонг Сі не знала їх, але з ввічливості вона зайшла в Інтернет, щоб перевірити їхні роботи та роботи ведучих, що подобається та що не подобається, і поділилася ними з Лу Ганом.

Коли Лу Ган закінчив дивитися, він впевнено зійшов з літака та пішов слідом за Сонг Сі до місця запису.

Сонг Сі постукала у двері, щоб Джи Юе відчинила їх через мить. Вона була одягнена в просте плаття і мала витончений темперамент. «Я здогадалася, що це ви двоє. Заходьте, ми вас чекали».

Сонг Сі кивнула і зайшла разом із Лу Ганом. Інші вже прибули.

Сюй Цінь привела свою подругу з індустрії, Лань Сюе, і вони розмовляли з Ді Ченом.

Біля Ді Чена сидів хлопчик приблизно його віку. Коли він побачив, як заходить Сонг Сі, він взяв на себе ініціативу, щоб підвестися та привітати її.

 «Приємно познайомитися, сестро Сонг. Я Гао Цзін, друг Ді Чена». 

Після того, як він закінчив говорити, Ді Чен також встав і назвав її сестрою Сонг.

Побачивши це, Сюй Цінь і Лань Сюе швидко встали і представилися з усмішкою.

Сонг Cі відповіла взаємністю. 

«Це мій друг Лу Ган. Можливо, ви не зустрічали його раніше, оскільки він не з індустрії».

Се Чуань і Джі Юе знали, що Сонг Сі приведе когось не з індустрії, тому вони не були здивовані. Вони посміхнулися і сказали: «Чого ви стоїте? Сідайте, сідайте».

«Що б ви хотіли випити?» — запитала вона Сонг Сі.

«Я візьму лимонад», — сказала Сонг Сі, перш ніж повернутись і поглянути на Лу Гана.

«Те саме для мене», — байдуже сказав Лу Ган.

Се Чуань обернувся, щоб принести їм напій, а Сюй Цінь штовхнула блюдо з фруктами Сонг Сі та іншим.

«Дякую», — сказала Сонг Сі.

Сюй Цінь розсміялася і ніжним тоном сказала: «Ні за що».

З усіма присутніми гостями кожен міг поспілкуватися про завтрашній запис. Оскільки це був прямий ефір, довелося підготуватися ще більше.

Се Чуань сів на диван і, природно, почав вести сцену.

 «Давайте завтра зіграємо в гру «Вгадай вбивцю», гаразд?»

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now