Частина 480-481

27 5 0
                                    

«Старший Цинь дуже смішний. Спочатку він подумав, що я холодна, як Мі Сяосюе. Коли він дізнався, що я поводилася так лише перед директором Ченом, він голосно розсміявся. Режисер Чень теж цікава людина. Я почуваюся такою щасливою, коли він мене хвалить. Тоді він казав, що я не в характері. Тому я буду робити холодний вираз і дражнити його кожного разу, коли ми зустрічатимемось».

Рот Сонг Сі не переставав лепетати.

Лу Ган тихо слухав і зумів заспокоїтися.

Нарешті Сонг Сі зрозуміла, що говорить лише вона.

«Розкажи мені також про свій день».

Лу Ган м'яко відповів: «Мені подобається слухати, як ти говориш. Крім того, я можу дізнатися більше про акторський склад і знімальну групу. Коли я прийду в гості, вони не здадуться абсолютно чужими».

Почувши це, Сонг Сі розсміялася.

«Чому ти такий добрий до мене?»

Лу Ган тримав телефон обома руками, ніби він тримав Сонг Сі.

«Хіба це не нормально? Ти моя дружина».

"Ти маєш рацію." - Сонг Сі кивнула.

Вони двоє спілкувалися більше години.

Лу Ган подивився на час.

"Вже пізно. Ти повинна спати, щоб завтра прокинутися рано».

Сонг Ci вдячна. Вона попрощалася і поклала трубку. Потім вона прийняла душ перед сном.


З іншого боку, Лу Ган не міг заснути. Зрештою, він щойно дізнався про існування Ці Юйчуаня. Лу  Ган хитався на своєму ліжку. Зрештою, він міг заснути лише за допомогою снодійного.

Лу Гану снилися жахливі кошмари. Коли він прокинувся, у нього страшенно боліла голова.

***

Лу Цзе зв'язався з відповідальною особою корпорації Лі після того, як закінчив свою роботу. Він хотів продовжити обговорення співпраці.

«Вибач, генеральний директор Лу. Я не можу погодитися на співпрацю».

Лу Цзе занепокоївся.

«Директор Чжоу, ми добре поговорили раніше. Що сталося?"

«Я знаю, але президент Хань відмовився. Я нічого не можу зробити. Будь ласка, не ускладнюйте мені справи. Я просто найманий працівник».

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now