Як тільки Лу Ган увійшов, Цянь Ву здивовано підвівся. - «Лу Ган?»
"Так. Це я», — відповів Лу Ган.
Цянь Ву мовчки подивився на Сонг Сі. Це був її друг? Співробітник дружив з начальником? Незважаючи на те, що це був лише трудовий контракт, бос не був просто обслуговуючим персоналом. Це все було прикриттям? Ця зустріч була не лише для того, щоб підписати з ним контракт? Чи знала вона, що Лу Ган особисто з'явиться?
На обличчі Цянь Ву був вираз презирства, але в душі він був надзвичайно щасливий. Кутики його рота були підняті вгору, трохи самовдоволені. Він був генієм! Щоб успішно підписати його, навіть бос Sunshine Media Лу Ган особисто приїхав до нього. Як і належить молодому талановитому режисеру. Думаючи про це, він раптом подивився на Лу Гана, який стояв.
"Ви зробили?"
Лу Ган знову кивнув. - "Так."
«Ви справді небагатослівна людина», — прокоментував Цянь Ву. - "Що не так? Не міг дочекатися, щоб побачити, наскільки я гарний, дізнавшись, що ваша компанія хоче підписати мене? Коли ти став таким беззастережним?»
Лу Ган відчув, що Цянь Ву не тільки забагато думає, але й трохи балакучий. - «Я просто тут, щоб привезти Сонг Сі».
Цянь Ву не повірив словам Лу Гана. Чому Лу Ган, улюблений син небес, знизив свій статус заради такої маленької зірки, як Сонг Сі? Він точно був тут, щоб прийняти його, талановитого режисера! Він знав, що поки він витримає, його талант режисера не пропаде! Однак, навіть якщо Лу Ган високо ставився до нього, він все одно мав сказати те, що думав.
«Спочатку я скажу це. Я не буду знижувати свої стандарти лише тому, що ти бос і особисто тут».
"Як хочеш." - Лу Ган вирішив не говорити.
Потім Цянь Ву повернувся до Сонг Сі і втішив її. - «Не відчувайте тиску. Лу Ган приїхав, головним чином, щоб перевірити мене. Я розумію, що це не має до вас нічого спільного».
Сонг Сі втратила дар мови. - «О... Гм, ви справді уважний, директор Цянь Ву».
«Я просто такий. Я завжди піклувався про людей», — без скромності відповів Цянь Ву.
Сидячи біля них, Ші Мінью, який не сказав ні слова, мовчки тримав себе за чоло. Він тихенько потягнув Цянь Ву за одяг і прошепотів:
«Генеральний директор Лу та Сонг Сі давно знайомі. Генеральний директор Лу навіть раніше відвідував Сонг Сі на знімальному майданчику. Вони... дуже хороші друзі. Замовкни...»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...