Частина 396-397

25 6 0
                                    

Інь Цзюлін справді старалася з усіх сил, але вона все ще не могла грати добре.

"Брате Лін, я більше не хочу діяти. Дайте мені співати, добре?»

«Співати? Ти жартуєш? Ти навіть не популярна і майже не маєш шанувальників. Якби не твоя зовнішність, компанія б не підписала з тобою контракт. Ти не тільки безталанна, але й невдячна! Мені байдуже, що відбувається. Тобі краще проштовхнути фільм. Ти вже використала стільки ресурсів компанії. Тобі так чи інакше доведеться їх повернути. Я знаю багатих і впливових чоловіків, які жадають твого тіла».

Інь Цзюлін не знала, що сказати. Вона ніколи не потребувала цих ресурсів. Все, що вона хотіла, це співати. На жаль, Інь Цзюлін не була настільки відома, щоб випустити альбом. Отже, вона повинна була спочатку грати і зробити себе відомою.

З самого початку Інь Цзюлін мала сором'язливий характер. Камери її лякали. Вона прошепотіла: «Я не хочу грати».

Її менеджер холодно сказав: «Грай або продавай своє тіло. Зроби вибір. Я шкодую, що підписав з тобою контракт».

Після того, як він закінчив говорити, він увійшов у свою машину та сів на місце водія.

Інь Цзюлін намагалася слідувати за ним, але задні двері були зачинені.

«Брате Лін, відчини задні двері».

Однак її менеджер просто поїхав, залишивши по собі неприємний запах вихлопу.

Інь Цзюлін спостерігала, як машина віддалялася все далі й далі. Сльози текли з її очей.

"Брат Лін правий. Я марна. Колись він був таким добрим... Поки я його не розчарувала. Але... Я не хочу продавати своє тіло...»

Інь Цзюлін повільно присіла.

Сонг Сі зняла пальто, підійшла до Інь Цзюлін і одягнула його на неї.

Інь Цзюлін була шокована.

Сонг Сі посміхнулася. : «Будьте обережні, щоб не застудитися».

Інь Цзюлін не наважувалася взяти пальто незнайомця.

Сонг Сі могла сказати, про що вона думає, і швидко представилася: «Я Сонг Сі. Я буду грати Ю Сяоюе, дочку Ю Ніна. Я тільки сьогодні приєдналася до команди. Це мій менеджер, брат Ян».

Інь Цзюлін кивнула і тихо сказала: «О, правильно. Я бачила, як ви сьогодні граєте у сцені. Мене звати Інь Цзюлін. Я граю Хайтан, головну господиню бару. Ви можете мене не знати, оскільки в мене не так багато сцен».

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now