Частина 450-451

24 6 1
                                    

«Я? Безсердечний? Ти і твоя дочка були нерозумні! Не чекайте, що я буду добрим, якщо Сонг Пейхан не може бути слухняною донькою!»

«Вона лише кілька разів лаяла Сонг Сі. Як це була неслухняна? Чого ти ще хочеш?»

Пан Сяохуей не хотіла здаватися.

«Ти така дратуюча. Принаймні Конг Чуюн мовчала!»

Пан Сяохуей мало не втратила свідомість, коли згадали Конг Чуюн! Вона вказала на Сонг Хе й глузувала: «То тепер ти хвалиш її? Чому ти не сказав те саме, коли ми займалися сексом?»

Сонг Хе люто кинув свою чашку в Пан Сяохуей.

«Як ти смієш так зі мною розмовляти! Ти мене спокусила! Забирайся!"

Пан Сяохуей була застигнута зненацька, і їй не вдалося ухилитися.

«Тепер він мене звинувачує? Невже він думає, що я можу завагітніти одна?!

Пан Сяохуей сердито розвернулася й пішла. Коли вона відчинила двері, то побачила Сонг Пейхан, яка стояла за дверима.

«Коли ти повернулася?»

Пан Сяохуей відчула збентеження. Їй було цікаво, скільки всього підслухала Сонг Пейхан.

Сонг Пейхан відповіла: «Коли тато сказав, що ти дізналася».

«Пейхан, не хвилюйся. Твій тато любить тебе найбільше. Зрештою компанія буде твоя. Ніхто не може відібрати її у тебе».

Сонг Пейхан уже знала, що Сонг Хе любив лише себе. Оскільки Сонг Сі стала більш корисною, він вирішив покинути її!

«Я повинна боротися за себе».

Сонг Пейхан повернулася до своєї кімнати й продовжила думати.

«Я більше не зрівняюся з Сонг Сі, тому я не повинна накладати на неї руки. Крім того, навіть якщо я її позбудуся, нічого не вирішиться! Сонг Хе — корінь цієї проблеми. Всі знають, що він хоче сина. Тому я повинна гарантувати, що цього ніколи не станеться».

***

Сонг Сі була дуже щаслива. Вона допомагала своїм двом дітям неквапливо купатися.

«Я збираюся працювати наступні два дні і повернуся лише післязавтра».

Почувши це,   Юджін відчув полегшення. Сонг Сі не зникне надовго.

Лу Суо слухняно кивнув і сказав: «Мамо, повертайся додому якомога швидше».

Сонг Сі кивнула.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now