Ши Мінью подивився на сценарій. Тоді він безсило поклав його.
«Я згадував цю сцену міс Сан раніше, але вона відмовилася вносити будь-які зміни. За її словами, це кульмінація історії Мі Сяосюе. Інші сценаристи теж вважали це добрим. Отже, я нічого не можу зробити».
"Розумію."
Сонг Сі подивилася на сценарій.
«Але я все одно хочу видалити цю частину».
«Я передам повідомлення міс Сан, коли вона повернеться. Ви можете обговорити це з нею. Можливо, вона послухає учасника акторського складу»,
«Добре».
Сонг Сі не очікувала, що Ши Мінью погодиться з нею.
«Я піду».
"Гаразд."
Ши Мінью підвівся і випровадив Сонг Сі.
Опівдні наступного дня Сонг Сі та Ши Мінью підійшли до Сан Мен.
«Ви хотіли видалити сцену, де Мі Сяосюе та Мі Цян сварилися?»
Сан Мен була дуже прямою.
Сонг Сі кивнула.
Сан Мен взяла сценарій і детально його проаналізувала.
«Це єдина вибухова сцена Мі Сяосюе. У неї буде дуже мало емоційних злетів і падінь, якщо ми це видалимо. Вона не дуже запам'ятається».
«Виходячи з характеру Мі Сяосюе, вона б взагалі не сварилася з Мі Цян».
Сонг Сі серйозно продовжила: «Мі Сяосюе не відчуває особливих почуттів до своїх супутників. У неї лише трохи емоційного визнання для них».
Сан Мен пояснила: «Через безвідповідальність Мі Цян їхня подорож стала більш небезпечною. Мі Сяосюе хотіла якомога швидше знайти свою матір. Отже, їх сварка виправдана».
«Але Мі Сяосюе з самого початку знала, що Мі Лай мертва. Вона лише хотіла виконати останнє бажання матері. Аргумент непотрібний».
Сонг Сі була наполеглива.
«Мі Цян не знав правди. Він не відчував провини за те, що спричинив неприємності та сповільнив подорож. Більше того, він не дбав про її матір. Легко зрозуміти гнів Мі Сяосюе».
Сонг Сі похитала головою.
«У нас такі думки, тому що ми сповнені емоцій. Однак, як апатична людина, Мі Сяосюе інша».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...