Частина 341-342

29 8 6
                                    

Лу Ган був приголомшений.

Сонг Сі поклала голову йому на коліна, як слухняна кішка. Вона пробурмотіла:  «Я переслідувала тебе. Я була закохана в тебе стільки років».

Лу Гану було важко в це повірити. - «Справді?»

Сонг Сі кивнула.

Лу Ган погладив її по голові. - «Якщо це правда, то моє серце болітиме».

Оскільки Сонг Сі була п'яна і справді закохалася в Лу Гана, ця брехня стала правдою.


Коли Сонг Сі прокинулася наступного ранку, вона згадала лише зустріч із друзями Лу Гана. Вона запитала Лу Гана: «Як ми повернулися?»

«Я викликав водія».

«Чому я нічого не пам'ятаю? Я була п'яна?»

"Так. Будь ласка, не пий, якщо тобі достатньо одного келиха фруктового вина, щоб сп'яніти! Ти навіть пішла не в тому напрямку!»

Сонг Сі посміхнулася і спробувала захиститися: «Насправді я добре переношу алкоголь. Земля кругла. Навіть якщо я піду не в тому напрямку, я рано чи пізно дійду додому».

«Ти також наполягала, що ти закохана у мене більше 10 років».

Сонг Сі рішуче кивнула. - «Я чесна, навіть коли я п'яна!»

Лу Ган посміхнувся.

"Невже це так? Скажи, у якій початковій школі я навчався?»

«... У мене ще є деякі справи в компанії. Я піду перша».

Сонг Сі одразу ж зіскочила з ліжка.

Лу Ган засміявся.

«На щастя, історія про її закоханість не відповідає дійсності. Любити когось так глибоко завдасть багато болю. Я сподіваюся, що вона була щаслива і до зустрічі зі мною, а після - стала ще щасливіша».


Наступні пару днів кілька разів випадав сніг.

Незабаром настав час прослуховування для фільму режисера Чена. Сонг Юджін і Лу Со також знову почали відвідувати школу.

Сонг Сі сказала Лу Гану: «Післязавтра я йду на прослуховування у фільм режисера Чена. Я повинна повернутися ввечері».

«Добре. До речі, я маю тобі дещо сказати. Це про Юджіна і маленького Суо».

"Що це?"

«Я хочу, щоб діти вивчали бойові мистецтва. Якщо у тебе немає заперечень, я поговорю з ними про це завтра».

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now