Сонг Сі підняла голову й поглянула на Юджіна. Як вона повинна сформулювати правду? Що подумає Юджін, дізнавшись про це? Чи буде він усе ще вважати її сестрою? А якщо він не повірить її словам? Вона не могла нічого довести.
«Юджін...»
Сонг Сі посадила Сонг Юджіна на стілець і стала прямо перед ним. Вона ніколи раніше не була такою конфліктною.
«Якби я була його старшою сестрою, я б добре піклувалася про нього. Йому ніколи не доведеться страждати».
Так чи інакше, Сонг Сі продовжила тихим голосом: «Є дещо, про що я тобі не сказала. Я справді не знаю, як пояснити».
Сонг Юджін слухняно слухав, не перебиваючи.
Сонг Сі насилу сказала: «Я тобі брехала. Я просто хотіла, щоб ти був щасливий. Однак, якщо я так продовжу, ти постраждаєш від наслідків. Світ просто нерозумний».
Сонг Юджін кивнув. Він не проти. Світ ніколи не був справедливим, і він це знав.
Сум Сонг Сі продовжував зростати. Сонг Юджін пережив стільки всього, але він мовчки все витримав. Як дитина могла бути такою сильною?
Звичайно, це була лише особистість Сонг Юджіна в головній ролі.
Незважаючи на це, Сонг Сі не могла цього прийняти. Така добра дитина не заслуговувала таких труднощів.
Сонг Юджін був схожий на кактус, стійкий і живучий. До нього не можна було легко підійти.
Сонг Сі засмутилася ще більше. Вона відкрила рот і тихо сказала: «Твій біологічний батько нехороша людина. Він лише хоче використати тебе. Якщо ти підеш з ним, твоє життя стане важким. Адже його нинішня дружина рано чи пізно дізнається про правду. Цей чоловік теж тебе не захистить».
Сонг Юджін кивнув. Він зовсім не піклувався про Сонг Танджуна.
«Я не хотіла, щоб ти дізнався про таку трагічну річ. Ось чому я збрехала і сказала, що він любить тебе».
Тон Сонг Сі був дуже м'яким. Вона не хотіла образити почуття Сонг Юджіна.
"Все добре. Мені до нього байдуже. Що б він не робив, це не моя справа».
На обличчі Сонг Юджіна був ніжний вираз. Його лагідність була спрямована на Сонг Сі, людину, про яку він щиро піклувався.
«Я знаю, що ти робиш це для мого ж блага. Тому я не звинувачую тебе».
Сонг Сі подивилася на дитину перед собою. Він був надзвичайно чистий. Їй чомусь стало соромно і вона опустила голову.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...