Єдиною людиною, яка співала в оригінальному сюжеті, була Фу Момо, жінка-героїня. Однак Фу Момо була приблизно такого ж віку, як Сонг Юджін і Лу Суо. Іншими словами, вона ще не виросла. Ян Хаоран також ніколи не згадувався як персонаж. Чи могла Інь Цзюлін бути такою же, як він?
Сонг Сі вирішив перестати думати про це і пішла спати.
«Я сподіваюся, що розірвання її контракту пройде гладко. Інакше мені доведеться їй допомогти».
Тим часом Інь Цзюлін сварився з Лінь Ченом. Точніше, це був односторонній аргумент.
"Що? Ти хочеш розірвати контракт лише тому, що я тебе насварив? Ти думаєш, що ти примадонна? Добре, сплачуй штраф!»
Інь Цзюлін кивнула. - "Я сплачу!"
Лінь Чен назвав їй суму та посміхнувся: «Ти можеш собі це дозволити? Як ти збираєшся мені компенсувати?»
«Я буду старанно працювати!»
Лінь Чен ніколи раніше не бачив Інь Цзюлін такою непохитною, а він знав її досить добре.
«Вона точно щось приховує. Її рішення надто раптове».
Лін Чен скептично запитав: «Де ти була раніше?»
Інь Цзюлін чесно відповіла: «Я пішла тренуватися для наступної сцени».
"З ким? Це Сонг Сі?»
Інь Цзюлін не розуміла, чому Лінь Чен ставить такі запитання.
«Тож це Сонг Сі переконала тебе розірвати контракт?»
Вираз обличчя Лінь Чена змінився.
«Це було моє власне рішення!»
Лінь Чен глузливо посміхнувся: «Цзюлін, ти маєш мозок? Ви обидві – актриси, які змагаються одна з одною! Ви навіть не знайомі з Сонг Сі, але вона готова потренуватися з тобою. Тепер вона просить тебе розірвати контракт. Ти справді думаєш, що вона намагається допомогти? Звичайно, ні! Вона намагається знищити тебе! Якщо ти розірвеш свій контракт, у тебе будуть великі борги, і це звільнить ринковий простір. На цьому все».
Інь Цзюлін була здивована. Вона подивилася на Лінь Чена і сказала: «Не кажи таких речей. Сестра Сонг Сі хороша людина».
Лінь Чен висміяв: «Ти все ще захищаєш її? Як нерозумно».
Інь Цзюлін звикла, що Лінь Чен розмовляє з нею таким чином. Однак вона не витримала, коли він висміяв Сонг Сі. Зрештою, Сонг Сі щиро намагалася їй допомогти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...