Трохи подумавши, Лу Хунйон зрозумів, що минуло багато часу з тих пір, як він їв разом з Лу Ганом. Така нагода траплялася рідко. Крім того, стільки людей дивилося. Як він міг не піти?
«Добре. Ходімо."
Сяо Лі допоміг підштовхнути інвалідний візок Лу Гана, і вони вийшли.
Тим часом Ці Юйчуань повернувся до свого офісу і люто розтрощив усе на своєму столі. Потім він сів на диван і чекав на Лу Хунйона.
" Він винен мені пояснити!"
Лу Цзе та Лу Хунчан випадково проходили повз. Останній теж розлютився. Зрештою, його сина щойно вигнали з посади генерального менеджера, і він не мав жодного шансу на бій проти Лу Хонджу.
Лу Хунчан штовхнув двері Ці Юйчуаня і саркастично сказав: «Дивіться, це віце-президент. Чому ти ще не пішов? Ти когось чекаєш? Це непотрібно. Мої брати вже пішли пообідати з Лу Ганом. Ти справді думаєш, що вони все ще будуть тебе захищати? Який жарт. Зрештою, ти просто аутсайдер. Подивіться на себе в дзеркало. Чому ти думаєш, що Лу Хонджу сприйме тебе серйозно?»
Ці Юйчуань щось підняв і кинув у Лу Хунчана. Більше не було сенсу прикидатися.
Лу Хунчан легко ухилився від цього.
«Ти просто бродяча собака. Загубитись."
Сказавши це, Лу Хунчан розвернувся та пішов геть.
Ці Юйчуань знову сів на диван. У цей момент він практично закипів. Поки Лу Ган був поруч, у нього не було шансів. Він завжди буде небажаним позашлюбним сином! Було несправедливо, як ці люди дивилися на нього зверхньо через те, що він не міг контролювати.
Коли Ці Юйчуань вперше знайшов Лу Хунйона, він був здивований і схвильований. Хто знав, що його батько буде головою корпорації Лу? Не гаючи часу, він сказав Лу Хунйонові, що він син Ці Цзяцзя.
Лу Хунйон був шокований і негайно зробив тест ДНК.
Результати тесту довели, що слова Ці Юйчуань були правдивими.
Ці Юйчуань з любов'ю подивився на Лу Хунйона і заридав.
«Моєї мами вже немає поруч. Ти єдиний хто залишився».
Ці Юйчуань сподівався жити з батьком.
На жаль, Лу Хунйон відмовив йому.
«Це неможливо. Ти з'явився занадто раптово».
Природно, Ці Юйчуань був засмучений. Батько не висловлював співчуття ні йому, ні матері. Справді, він виглядав стурбованим! Крім того, Лу Хунхйон був головою правління корпорації Лу. Ці Юйчуань не міг просто так упустити цю можливість. Тому він благав: «Дозвольте мені працювати в корпорації Лу. Тату, не покидайте мене знову! У мене ніколи не було батька, і зустріч з вами принесла мені стільки радості. Поки я можу бачити вас час від часу, я буду задоволений».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...