Лу Ган не відповів. Він поклав телефон і подивився у вікно. Потім він дістав маленький ніж, який дав йому Лу Хен, і мовчки витер його.
Лу Цзе не міг не почуватися не по собі. Після деяких роздумів він вирішив знову зв'язатися з Лу Суо.
Лу Суо подивився на дзвінок Лу Цзе. Він збирався підняти трубку, але Сонг Юджін забрав його телефон.
Сонг Юджін негайно заблокував Лу Цзе. Тоді він сказав: «Не турбуйся більше про нього».
«Але він для мене єдине джерело інформації».
"Ні. Просто не відповідай на його дзвінок. Якщо це було щось термінове, він приїде безпосередньо до тебе».
Лу Суо насупився. Йому нічого не залишалося, як підкоритися.
Сонг Юджін поклав телефон Лу Суо у бік.
«Продовжуй виконувати домашнє завдання. Будь хорошим."
«О».
Лу Суо опустив голову й неохоче виконав домашнє завдання.
«На жаль, номер, який ви набрали, зараз недоступний».
Лу Цзе чув лише автоматичне голосове повідомлення.
«Він заблокував мене? Але чому? Б'юсь об заклад, що це заслуга Лу Гана. Він хоче розірвати зв'язок між мною та Лу Суо. Цілком можливо, що Лу Суо сказав, що хоче мене знайти після їхньої суперечки».
У цей момент Лу Цзе міг вести переговори лише з Лу Ганом. Крім того, він насправді не дбав про Лу Суо. Все, що він хотів, це акції Лу Хена.
«Що я скажу йому?»
Ця думка постійно виникала в голові Лу Цзе. Він все ще думав, коли зайшов до будинку Лу Гана.
Лу Цзе прийшов до вітальні на першому поверсі. Він був не великий. Вірніше, виглядало досить затишно.
Сонячні промені сяяли крізь красиво оформлене скляне вікно на Лу Гана.
Лу Цзе помітив, що Лу Ган був одягнений у чорне вбрання з візерунками драконів, вишитими золотою ниткою. Одяг був чудовим, і Лу Ган виглядав елегантно.
Лу Ган поклав руки на ноги. Його колір обличчя був дуже блідим.
Побачивши Лу Цзе, Лу Га посміхнувся. Після цього він глянув на годинник.
«Добре. Ти не спізнився».
«Про що ти хочеш поговорити?»
Лу Цзе мав серйозний вираз обличчя.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...