Частина 515-516

25 5 2
                                    

"Послухай мене. Я роблю це для твого блага. Як я вже говорив раніше, я придумаю, як повернути тебе у майбутньому».

Лу Хунйон намагався зробити все можливе, щоб втішити Ці Ючуаня. Якби Лу Ган дізнався про правду, він би його теж зненавидів. Крім того, Лу Хунйон більше не мав найбільшої кількості акцій у корпорації Лу.

«Я не повинен посваритися з Лу Ганом».

Ці Юйчуань не міг не запитати: «Як довго мені чекати?»

Лу Хунйон розлютився.

«Чому ти такий упертий? Ти вже забув свою обіцянку? Ти сказав, що послухаєш мене».

«Але тату, ти сказав, що Лу Ган відмовився, і корпорація Лу в майбутньому належатиме мені. Зараз він явно намагається зі мною битися!»

Лу Хунйон більше не міг терпіти цього лицемірного чоловіка.

«Якби я цього не сказав, Лу Ган був би зараз живий? Ці Юйчуань, я тобі схожий на наївну дитину? Ти думаєш, я повірю вірю, що ти ніколи не збираєтеся вбивати Лу Хена?»

Лу Хунйон подивився на Ці Юйчуаня зі сльозами на очах.

«Лу Хен був моїм першим сином, і я неймовірно пишаюся ним! Він приносив користь Lu Corporation у всіх відношеннях. Насправді я цінува його більше за всіх! Однак ти став причиною смерті Лу Хена і покалічив Лу Гана. Що ще я маю робити? Відправити тебе у в'язницю? Я не можу дозволити моїм синам зустріти смерть один за одним. Тому я тобі допомагаю! Але не влаштовуйся надто комфортно. Других шансів немає. Якщо ти щось зробиш з Лу Ганом, навіть твоя мертва мати не зможе тебе врятувати!»

Ці Юйчуань був шокований. " Отже, він усе знає, але все ж вирішив мені допомогти?"

Здавалося, Лу Хунйон справді піклувався про Ці Ючуаня.

Незважаючи на це, Ці Юйчуань не матиме жодного шансу, доки Лу Ган буде поруч.

Ці Юйчуань поводився жалюгідно.

«Тату, ти єдиний, хто в мене залишився».

Лу Хунйон зітхнув. Він знову поплескав Ці Юйчуаня по плечу.

«Ти повинен піти першим. Ти ще молодий. Думай про майбутнє. Я не покину ебет, але ти не можеш продовжувати робити помилки».

«Добре».

Ці Юйчуань опустив голову, щоб приховати незрозумілий погляд у своїх очах.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now