Частина 547-548

19 3 0
                                    

Коли помічник режисера побачив Сонг Юджіна, він був у захваті. Він хотів негайно віднести його до директора Ченя.

«Коли ця дитина виросте, вона більше відповідатиме образу Мі Сяосюе, ніж Сонг Сі. Шкода, що він хлопчик. На щастя, нам потрібна лише дочірня версія. Я впевнений, що зможу його переконливо одягнути».

***

Сонг Юджін збирався сісти в машину. Сонг Сі допомогла йому відкрити двері автомобіля.

Перше, що побачила Сонг Сі, це всілякі милі маленькі ляльки на задньому сидінні. Збентежена, вона кліпала очима.

Лу Ган з усмішкою сказав: «Це наша військова здобич».

Потім він узяв ляльку і віддав її Сонг Сі.

«Це все для тебе».

Сказавши це, Лу Ган нахилився ближче до Сонг Сі та прошепотів: «Ти велика дитина, тому я зловив для тебе більших ляльок».

Сонг Сі не могла стримати сміху. «Він такий чудовий і милий».

Лу Ган теж засміявся. Він підняв ляльку з рук Сонг Сі та поклав  рот ляльки на її рот.

«Удай, що це я тебе цілую».

Сонг Сі збентежено опустила голову. При цьому вона не могла приховати щастя в очах.

Сім'я з чотирьох осіб сіла в машину.

Сонг Сі сіла на заднє сидіння, тому що їй було зручніше дивитися за дітьми. Вона була між   Юджіном і Лу Суо.

Побачивши, що Лу Суо також тримає ляльку на руках, Сонг Сі запитала: «Твій батько спіймав це для тебе?»

"Ні. Ця акула від мого старшого брата. Натомість тато зловив мені ягняти».

Лу Суо продовжив: «До речі, мій старший брат також зловив для тебе рожевого кролика».

Сонг Сі здивувалася. Зрештою, когтеві машини були просто великою пасткою! Нелегко було щось зловити. Вона подивилася на Сонг Юджіна.

«Тобі теж вдалося виграти приз від клешневої машини?»

Сонг Юджін спокійно відповів: «Спочатку я не міг, але продовжував тренуватися».

Сонг Сі не міг не дражнити його: «Чому ти тренувався? Ти хочеш щось подарувати дівчині з твого класу?»

Очі Лу Суо миттєво розширилися.

"У жодному разі! Мій брат зробив це, щоб мене вмовити!»

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now