Частина 553-554

23 4 1
                                    

Сонг Юджін з цікавістю запитав: «Що таке режисер?»

Сонг Сі на мить подумала і відповіла: «Подібно до того, як викладачі керують навчанням, режисер керує акторським складом і знімальною групою».

"Розумію." - Сонг Юджін кивнув.

«Юджін, ти все ще хочеш грати?»

Сонг Юджін знову кивнув. Він хотів спробувати заробити.

«Добре».

Сонг Сі трохи хвилювалася, але не відмовила Сонг Юджіну. Крім того, його особистість була дуже схожа на Мі Сяосюе.

«Я можу навчити його наодинці розуміти камеру та позиціонувати її. У Юджіна не буде багато сцен, і він розумний. Він повинен бути в змозі не відставати».

Раптом Сонг Сі посміхнулася.

«Можливо, тобі доведеться одягнутися маленькою дівчинкою. Чи зможеш ти прийняти це?»

Сонг Юджін втратив дар мови. «Я дуже хочу дати їй кишенькові гроші...»

Зрештою Сонг Юджін заплющив очі й кивнув.

Сонг Сі була приголомшена. Виконавець головної ролі мав одягнути сукню. Вона мусила бути свідком цього!

Лу Ган також був приголомшений. «Ця дитина дуже хоче заробити».

Лу Суо подумав: «Хе-хе, я нарешті зміг трохи наклепатися на свого брата».

Раптом Лу Суо витріщився на Сонг Юджін і запитав: «Ти знаєш, як поводитися?»

«Я можу навчитися». - Сонг Юджін звучав впевнено.

«Я хочу піти з тобою».

Лу Суо тримав Сонг Юджіна за руку. Потім він сумно подивився на Сонг Сі.

«Я також готовий одягнутися як дівчина».

На мить Сонг Сі втратила дар мови.

«Якщо буде інший шанс, я дозволю тобі діяти».

Сонг Сі обійняла Лу Суо, щоб втішити його.

«Але я хочу грати з братом».

Лу Суо насупився.

«Я точно дозволю тобі це зробити наступного разу».

"Чому не зараз?"

Лу Суо був розчарований.

Сонг Сі зітхнула.

«Маленький Суо, я хочу виконати твоє прохання, але для цього фільму потрібна лише одна дитина-актор».

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now