Частина 551-552

21 4 0
                                    

Лу Суо був вражений.

«Як може погодитися мій безвиразний і холодний брат? Крім того, я виглядав б краще в сукні».

Ян Хаоран також був здивований. Він подивився на Лу Гана. Адже він не міг прийняти таке рішення.

Лу Ган ніколи не очікував, що все розгорнеться таким чином. Тим не менш, він хотів, щоб Сонг Юджін вирішив сам.

Сонг Юджін залишився байдужим. Ніхто не міг сказати, про що він думає.

Зрештою Лу Ган сказав: «Спочатку нам потрібно обговорити».

Помічник режисера не міг не запитати: «Ви друг Сонг Сі? Вона ніколи раніше не згадувала про хлопця».

Лу Ган відповів, подумавши: «Я її брат».

Помічник режисера зітхнув.

«Всі члени вашої родини дуже гарні. Насправді ви теж можете стати актором».

Лу Ган ніяково розсміявся. Він не очікував, що його розвідуватимуть.

«Вибачте, я не зацікавлений».

«А ти, маленький друже?»

Асистент режисера опустив голову й подивився на Лу Суо. Останній кліпав великими очима.

«Ви хочете, щоб він зіграв у вашому фільмі?»

Лу Ган був спантеличений.

Помічник режисера посміхнувся і повернувся до Сонг Юджіна.

«Насправді мене цікавить брат Сонг Сі. Як його звуть?"

Лу Ган відповів: «Сонг Юджін».

Помічник режисера кивнув.

«Сяо Сонг Юджін підходить для цього фільму. Його темперамент ідеально підходить для представлення молодшої версії Мі Сяосюе. Крім того, він нагадує Сонг Сі, і це буде правдоподібніше».

Лу Ган подумав: «Вони брат і сестра». Звичайно, вони схожі».

Помічник режисера та Лу Ган деякий час розмовляли.

«У будь-якому випадку, я спочатку обговорю це з Юджіном».

Сказавши це, Лу Ган був готовий піти.

«Грунтовно подумайте. Це рідкісний шанс для них діяти разом. Це може стати значущим спогадом у майбутньому».

Лу Ган втратив дар мови.

Помічник режисера продовжив: «Юджін також дуже гарний. Це буде марна трата, якщо він не буде залучений до індустрії розваг».

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now