Частина 555-556

21 4 0
                                    

Сонг Сі передала Лу Суо повідомлення директора Ченя.

«Маленький Суо, тепер ти можеш діяти разом зі своїм братом. Чи ти щасливий?"

Лу Суо був приємно здивований.

«Мамо, ти питала директора? Я в порядку, навіть якщо мені не вдасться зніматися в кіно».

Сонг Сі посміхнулася.

«Я не питала. Директор просто подумав, що твій брат може бути самотнім, тому він попросив, щоб ти його супроводжував. До речі, твого брата зніматимуть переважно. У тебе не буде багато сцен, і ти з'являтимешся лише на кілька секунд у фільмі. Ти згоден з цим?»

«Всього кілька секунд?»

Лу Суо був здивований. Незважаючи на це, він хотів пограти з Сонг Юджіном, тому погодився.

Сонг Сі швидко додала: «Крім того, твій персонаж не любить говорити, тому у тебе немає реплік».

Лу Суо подумав: «Персонаж, який не розмовляє? По суті, це мій брат. Я маю діяти як він! Це непогано!'

Тому Лу Суо радісно відповів: «Звичайно!»

«Ти ж не будеш плакати через відсутність екранного часу, правда?»

Лу Суо насупився. - «Я не буду».

«Добре». - Сонг Сі нарешті відчула себе спокійно.

«Як часто мій брат буде з'являтися на екрані?»

"Я не впевнена."

Сонг Юджін просто хотів заробити гроші. Решта для нього не мала значення.

Раптом Сонг Юджін запитав: «Чи отримає гроші маленький Суо?»

Сонг Сі відповіла з усмішкою: «Звичайно».

Очі Лу Суо викривилися у вигляді півмісяців. Він не втримався і запитав: «Скільки?»

«Ти дізнаєшся, коли прийде час».

Сонг Сі постукала Лу Суо по носі.

«Це буде така ж сума, як у мого брата?»

"Це вірно." - Сонг Сі кивнула.

Лу Ган мовчки спостерігав. Він відчував, що щось не має сенсу.

«Асистент режисера сказав, що потрібен лише один актор-дитина. Чому раптом знадобилися два? Вони також збираються платити Маленькому Суо? Це надто добре, щоб бути правдою».

Поки діти були зайняті, Лу Ган тихим голосом запитав Сонг Сі: «Чи справді маленькому Суо заплатять?»

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now