Лу Ган подивився на почервоніле обличчя Сонг Сі, яка намагалася дати відсіч. Він стримував сміх і здивовано запитав: «Чому ти не зможеш грати завтра? Чоловік і дружина розмовляють вночі».
Сонг Сі подивилася на нього. - «Отже, ти мав на увазі те, що пара любить робити, так це душевну розмову вночі?»
Лу Ган прикинувся невинним. - "Що ще? Моя люба дружино, чи не про це ти думала?»
Сонг Сі закусила губу, бажаючи закусати цього чоловіка до смерті.
Лу Ган оглянув її з голови до п'ят і раптом сказав: «Ой... Цк, цк, цк. Ти думала про це... Я не очікував, що ти будеш настільки зрілою, мила..."
Сонг Сі більше не могла втриматися. Вона так розлютилася, що вщипнула його на місці. Цей дурень робив це навмисно. Це він навмисне змусив її не так зрозуміти!
Лу Ган посміхнувся і взяв Сонг Сі за руку.
«Поспіши і ніжно вщипни мене. У твого чоловіка тільки хороша талія. Якщо ти його зламаєш, то страждатимеш сама».
Сонг Сі нахилила голову і вкусила його за руку. Рот цього клятого чоловіка був занадто великим! Вона мала це контролювати.
Лу Ган відвів руку й наблизився до неї. «Ти щеня? Як ти смієш мене вкусити?»
«Я закусаю тебе до смерті». - Коли Сонг Сі говорила, вона відкрила рот і заплакала. Лу Ган не міг більше триматися. Він стиснув її потилицю й поцілував. Він подумав: «Її милосердя має суперечити правилам. Я нічого не можу вдіяти..."
Заскочена зненацька поцілунком, Сонг Сі не змогла вчасно відреагувати. Коли вона зрозуміла, що на неї нападають, то підняла руку, щоб відштовхнути його.
Лу Ган не мав іншого вибору, окрім як знову взяти її за руку, перш ніж злегка поцілувати...
Спочатку Сонг Сі навмисно уникала його, але Лу Ган був занадто ніжним. Вона поволі перестала уникати його й закусила йому губу з трохи червоним обличчям.
Лу Ган повільно відпустив її руку й обійняв. Він ніжно потер чоло Сонг Сі й тихо сказав: «Ти, маленька негідниця, ти все ще кусаєшся...»
Сонг Сі пирхнула і продовжувала міцно його обіймати.
Лу Ган усміхнувся й притиснувся губами до її губ. Він пробурмотів: «Моя дорогоцінна».
Сонг Сі була трохи збентежена його словами. Проте Лу Ган повторював це, і його великі руки були неспокійними... Її обличчя ставало все гарячішим і гарячішим, і вона кокетливо сказала: - «Замовкни».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...