Частина 476-477

19 5 0
                                    

Візажист подивився на риси обличчя Сонг Сі та вирішив переробити їй брови. Коли це було зроблено, Сонг Сі вже не виглядала такою ніжною. Її безвиразне обличчя також робило її вигляд набагато холоднішим.

Сонг Сі здивувалася. Руки візажиста були справді чарівними.

Директор Чен подивився на Сонг Сі та схвалив її новий вигляд.

Сонг Сі вже з'являлася на камеру без макіяжу, тому була не проти мати напівоголене обличчя. Вона пішла за стилістом перевдягатися. Це було набагато вишуканіше, ніж вбрання Ву Ченфея.

Подивившись на себе в дзеркало, Сонг Сі переключила увагу на Ву Ченфея. Він знову робив собі зачіску.

Сонг Сі тихо висловила свої сумніви: «Я не думаю, що ми збігаємося».

Директор Чень торкнувся свого підборіддя.

«Це не проблема. Ваш персонаж молодий, а він - чоловік середнього віку, незадоволений життям. Ви мали би бути ще славнішою».

Почувши це, У Ченфей негайно обернувся.

«Директоре, я тут сиджу! Я теж колись був славний!»

«Це в минулому».

У Ченфей сердито пирхнув.

Так чи інакше, стиль Ву Ченфея змінився. Цього разу його волосся не було таким скуйовдженим. Також були виявлені його гарні очі та брови. У Ченфей безперечно виглядав набагато красивішим, ніж раніше.

Режисер Чень був задоволений, коли Сонг Сі та Ву Ченфей стояли поруч.

«Отримайте яскраве пальто для Mi Сяосюе».

Стиліст швидко приніс яскраве пальто.

Коли Сонг Сі одягнула його, очі режисера Ченя засяяли.

«Сяо Сонг, ти будеш носити це».

"Гаразд."

Сонг Сі поводилася холодно й байдуже. Вона намагалася зберегти імідж Мі Сяосюе в очах директора Чена.

Цинь Яньсін з'явився лише після того, як вони закінчили з макіяжем. Він чемно вибачився: «Вибачте. Мій рейс затримали».


Тим часом Лу Ган щойно отримав волосся Ці Юйчуаня. У нього також було волосся Лу Хунйона, отримане під час китайського Нового року.

«У мене були підозри, але я не очікував, що волосся стане в нагоді».

Лу Ган з важким серцем подивився на пасма волосся.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now