Нове місце зйомок було трохи подалі. Їхали машиною більше трьох годин.
Сонг Сі прокинулася рано. Під час подорожі вона не могла не почуватися трохи сонною. Зрештою вона заплющила очі й лягла на плече Лу Гана.
Лу Ган випрямив голову, щоб Сонг Сі було зручніше відпочити.
Тим часом Лу Суо притулився до вікна й визирнув назовні. Краєвид був зовсім новий. Він повернув голову і збирався подзвонити Лу Гану. Однак перш ніж Лу Суо встиг це зробити, Лу Ган поклав вказівний палець на губи і вказав на Сонг Сі.
Лу Суо негайно простягнув руку, щоб закрити рота. Тоді він мовчки відвернувся. Він прошепотів Сонг Юджіну: «Старша сестра спить».
Сонг Юджін глянув на Сонг Сі. Він ніколи раніше не бачив, щоб вона так спала.
«Чи не впала б вона?»
Пам'ятаючи про це, він м'яким голосом запитав Лу Гана: «А що, якщо вона впаде?»
Лу Ган усміхнувся й погладив Сонг Юджіна по голові.
«Вона не впаде. Я захищатиму її».
Почувши це, Сонг Юджін відчув полегшення.
Ву Ченфей був у тій же машині, що й вони. Після спостереження за їхньою взаємодією він штовхнув Цинь Яньсіна.
«Цей чоловік не відчуває себе братом Сонг Сі. Ви б не погодилися?»
Ву Ченфей додав: «Він більше відчуває себе коханцем».
«Їхні стосунки, очевидно, ненормальні. У них навіть прізвища не однакові».
"Ти маєш рацію."
Ву Ченфей став дуже підозрілим.
Цінь Яньсін подивився на атмосферу між Сонг Сі та Лу Ганом.
«Я теж думаю, що вони коханці».
Ву Ченфей продовжував спекулювати.
«Чи насправді ці двоє дітей є їхніми нащадками?»
Цінь Яньсін кивнув. - "Це можливо."
Щоразу, коли Цінь Яньсін проходив повз них, він не наважувався говорити, бо боявся зіпсувати настрій.
«Але маленький Суо називає Лу Гана лише своїм татом, а Сонг Сі називає своєю сестрою».
Ву Ченфей махнув рукою.
«Я просто можу точно сказати, що вони не брат і сестра».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...