Сонг Ci засміялася.
«Ти знову допоможеш мені вимагати гроші?»
"Ти побачиш."
Лу Ган посміхнувся. Незабаром після цього він зателефонував Сонг Хе.
"Як пройшло? Чи готовий він підписати контракт?»
Сонг Хе звучав надзвичайно тривожно.
«Сяо Мі ще молодий, але дуже обережний. Незважаючи на це, я зможу його переконати, оскільки ми друзі».
Сонг Хе сказав з усмішкою: «Це добре».
«Але...»
"Але що?"
Лу Ган зробив паузу, перш ніж продовжити: «Сяо Мі ніколи не цікавився технологічними продуктами Song Corporation. Він не вірить у ваші здібності. Я сказав йому, що керуватиму проектом співпраці. На жаль, він мені не повірив, бо моє прізвище було не Сонг. Дядьку, ви як бізнесмен повинні знати, що ми не несемо збитків без причини. Ось чому він хоче, щоб Сонг Сі була головною. Я не думаю, що це потрібно, але Сяо Мі дуже наполегливий».
Почувши це, Сон Хе подумав: «Сонг Сі хоче взяти участь? У жодному разі! Мій нинішній партнер досить хороший, і я не дозволю їй отримати величезні прибутки. Вони подумали, що я дурний?»
Лу Ган очікував, що Сонг Хе не захоче. Він зітхнув і сказав: «Сонг Сі слухатиме всі твої команди. Вона слухняна і сумлінна дочка. Однак вона вже зайнята в якості генерального менеджера Sunlight Media, і її кар'єра актриси тільки починає розвиватися. Їй не потрібно більше на тарілці. Крім того, цей проект не такий вже й великий. Ми повинні просто забути про це. Я познайомлю вас з іншими партнерами».
Ці слова змінили думку Сонг Хе.
«Він правий. Сонг Сі дурна, і вона ніколи не заподіє мені шкоди. Я думаю, це добре, щоб вона була головною. За мною все одно буде останнє слово в усьому».
Прийнявши рішення, Сонг Хе сказав: «Добре. Сонг Сі буде відповідальною. Я організую для неї офіційну посаду. Давайте зараз підпишемо контракт і почнемо працювати разом».
«Дядьку, яку посаду ви дасте Сонг Сі? Вона повинна представляти корпорацію Song. Інакше Сяо Мі й оком не моргнув б. Я теж не хочу бути збентеженим перед своїм другом.
Сонг Хе кивнув собі. Він знову погодився з Лу Ганом.
Лу Ган продовжив: «Дядьку, ти повинен зробити Сонг Сі генеральним менеджером. Адже саме вона повинна буде підписати контракт. Якщо її посада занадто низька, Сяо Мі подумає, що ти робиш із нього дурня».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...